וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: תושב נצרת השתמש בכרטיס אשראי גנוב של מאושפזת וקנה באלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 17:48

המשטרה הצליחה לחשוף באמצעים טכנולוגיים מתוחכמים את זהותו של החשוד שהשתמש בכרטיס במשך כמה ימים וערך רכישות של מוצרים בהיקף גדול. בתוך כך הצליחה המשטרה באזור ירושלים לאתר באמצעות שבב אופניים חשמליים שנגנבו - וגילתה עוד 20 זוגות גנובים בידי החשוד

בווידאו: המשטרה מחזירה אופניים גנובים לבעליהם/צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד תושב נצרת שהשתמש בכרטיס אשראי שנגנב ממאושפזת בבית חולים העמק, וביצע עסקאות בשווי אלפי שקלים. שוטרי משטרת ישראל הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד שהשתמש בכרטיס במשך כמה ימים ורכש מוצרים בהיקף גדול. המשטרה מסרה כי היא עשתה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בחקירתה, ואספה ממצאים בזירות השונות. בסיום חקירתו הוגש נגדו כתב האישום באמצעות שלוחת התביעות של מחוז הצפון.

סוללת אופניים חשמליים. ShutterStock
סוללת אופניים חשמליים/ShutterStock

בתוך כך מסרה המשטרה כי לתחנה בבנימין הגיע תושב ירושלים והגיש תלונה על גניבת אופניים חשמליים. התלונה הגיעה לקצין המודיעין והבילוש של התחנה, שהחל בניסיון לאתר את האופניים. במהלך התחקור התברר לו שעל האופניים יש שבב שמאתר את המיקום ומצפצף כאשר מכשיר הטלפון מתקרב. קצין הבילוש יצא יחד עם בלשים ולוחמי יס"מ שומרון לכיוון מיקומם של האופניים. לאחר שלוש שעות של חיפושים הם נמצאו בכפר עוג'ה שבבקעת הירדן.

השוטרים שנכנסו למבנה, הופתעו לגלות עוד עשרים זוגות אופניים החשודים כגנובים. ברגע שקצין הבילוש התקרב לזוג אופניים של המתלונן, צפצף מכשיר האיתור וכך למעשה הוכח כי האופניים הם אלו שנגנבו מהמתלונן. הבלשים ולוחמי היס"מ עצרו במקום את החשוד בגניבה, גבר בשנות ה-20 לחייו תושב עוג'ה, ושבו לתחנה עם כל האופניים במטרה לאתר את שאר הבעלים.

  • עוד באותו נושא:
  • גניבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully