וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין איים בנשק גרעיני - בזמן שעב"מ משנה צבעים חלף מעליו

5.2.2023 / 23:46

מספר מטוסים דיווחו על חפץ מסתורי שמשנה צבע שריחף בשמיים במהלך ביקורו של פוטין בוולגוגרד לציון את יום השנה ה-80 לקרב סטלינגרד. תצפיות העב"מים התרחשו במהלך נאום פוטין על הסלמה אפשרית למלחמה גרעינית

"נפרוש יותר מסתם טנקים" - פוטין נשבע להשיג ניצחון על אוקראינה בנאום לציון הניצחון בקרב סטלינגראד במלחמת העולם השנייה/רויטרס

טייסים במספר מטוסים רוסיים דיווחו על עב"ם שחלף מעל וולגוגרד (לשעבר סטילנגרד) בדיוק כאשר ולדימיר פוטין ביקר בעיר ביום חמישי. על פי הדיווחים יוצאי הדופן עצם הבלתי מזוהה 'שינה צבעים וגובה' בעודו מרחף בשמים.

פוטין טס לוולגוגרד תחת אבטחה כבדה כדי להשתתף בטקסים לציון 80 שנה לקרב סטלינגרד במלחמת העולם השנייה.

על פי דיווח של ערוץ הטלגרם Aviatorschina העב"ם נראה ודווח בנפרד לרשויות התעופה על ידי צוותים של ארבעה מטוסי נוסעים. למרבה האירוניה (או האימה) הדיווחים אירעו בדיוק כשפוטין רמז שהסכסוך באוקראינה עלול להפוך לגרעיני בעקבות העובדה שהמערב מספק לאוקראינה אספקה גדולה של טנקים.

הוא אמר: 'אנחנו לא שולחים את הטנקים שלנו לגבולות שלהם אבל יש לנו את האמצעים להגיב, וזה לא ייגמר בשימוש בכלי רכב משוריינים, כולם חייבים להבין את זה. מלחמה מודרנית עם רוסיה תהיה אחרת לגמרי".

זיקוקי דינור העירו את שמי וולגוגרד - ואז עבר העב"מ

זיקוקים מעל הפסל "אמא מולדת קוראת!" בוולגוגרד לציון 80 שנה לקרב סטלינגרד/רויטרס

בזמן שהוא אמר את זה ערוץ Aviatorschina דיווח: "מטוס איירבוס A321 של חברת S7 Airlines, המפעיל את טיסה S72046 מסוצ'י למוסקבה, היה 12 דקות לפני הגעה לוולגוגרד ובגובה של 10,000 מטר, כשהטייסים דיווחו שהם צפו באובייקט מעופף לא מזוהה בזווית ישרה למטוס, בצד השמאלי. האובייקט שינה צבע וגובה, ואת כיוון התנועה שלו".

הערוץ שעוקב אחר תקריות אוויריות הוסיף: 'מאוחר יותר, הצוותים של טיסות Aeroflot (SU1125), S7 Airlines (S73750) ורוׂסיה (SU6358) אישרו את המידע הזה לאחר שחלפו באויר ליד וולגוגרד".

צוות המטוס של רוסיה העריך את מרחק העב"ם בסביבות 200 ק"מ. ההתקלויות דווחו לבקרת התעבורה האווירית ולרשויות האזרחיות והצבאיות. "הרשויות המוסמכות קיבלו הודעה, מאחר שלא נמסרו תוכניות טיסה באזור שצוין ולא ניתנה רשות להשתמש במרחב האווירי". צוות S7 דיווח על התצפית בשעה 19:08 שעון מוסקבה ביום חמישי, והעיתוי של שאר התצפיות לא נחשף במדויק". התצפית בשעה 19:08 הייתה בערך שלוש שעות לאחר הגעתו של פוטין, והתרחשה כאשר השתתף בטקסים שכללו את נאומו מעורר הסערה.

בתקשורת הבריטית דווח כי היה ידוע שצפויים מופעי לייזר וזיקוקי דינור לציון יום השנה ה-80 והן התקיימו בשעות 18:00, 19:00, 20:00 ו-20:45 והטייסים קיבלו מידע על כך. כל נתיבי האוויר מעל רוסיה כוללים מעקפים גדולים כדי להימנע מטיסה קרוב לאזור המלחמה באוקראינה לפני שהם חולפים על פני וולגוגרד.

השלטונות הרוסיים לא הגיבו על דיווחי העב"מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully