וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר תבע אישה במיליוני דולרים לאחר שלא הסכימה לצאת איתו

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 6:22

גבר מסינגפור תבע ידידה שלו ודרש ממנה 2.3 מיליון דולר, בטענה כי גרמה לו ל"טראומה רגשית" כשסירבה להיות איתו במערכת יחסים. השופט: "ניצול לרעה של בית המשפט, לא נעזור לא לכפות אירוסין"

גבר מסינגפור תבע מכרה שלו בטענה שגרמה לו ל"טראומה" כשלא הסכימה להיות איתו במערכת יחסים.

קאושיגן וטאן נפגשו ב-2016 והתיידדו בהדרגה. אולם, בסביבות שנת 2020, התוודה קאושיגן בפני ידידתו כי הוא פיתח כלפיה רגשות ומעוניין במערכת יחסים, אך טאן סירבה והסבירה כי היא רואה בו רק כחבר. בתגובה, שלח אליה הבחור מכתב ובו איים לתבוע אותה על "טראומה רגשית".

כשניסתה טאן לפנות לקאושיגן בכדי שיוכלו לשוחח בהגיון, הוא סירב להקשיב, ורק איים כי אם לא תסכים להיות איתו במערכת יחסים רומנטית, יתבע אותה ויגרום לה ל"נזק כלכלי בלתי הפיך". לבסוף, קאושיגן אכן הגיש נגד האישה שתי תביעות, אחת בסך 2.3 מיליון דולר ותביעה שנייה בסך 22 אלף דולר.

אילוסטרציה של שופט בבית המשפט. ShutterStock
"בית המשפט לא יהווה עזר לניסיונו של התובע לכפות אירוסין"/ShutterStock

בשלב זה, ניסה מטפלו הפסיכולוגי של מקאושיגן לבקש מטאן להשתתף איתו בפגישות, בטענה שהדבר יוכל לעזור לגבר להתגבר על רגשותיו לאותה ידידה. טאן הסכימה, אולם לאחר שנה וחצי הפסיקה לבוא לאותן לפגישות, מפני שלטענתה הן הפכו "לחסרות תועלת". בשלב זה הוסיף הגבר להטריד את ידידתו לשעבר בשלל הודעות ושיחות טלפון, עד שלבסוף, באפריל 2022, הגישה נגדו טאן טביעה בגין הטרדה.

כשהגיעה תביעתו של קאושיגן נגד ידידתו לבית המשפט, סירב השופט לקבל את טיעוניו, ומסר כי מדובר ב"ניצול לרעה של בית המשפט". "בית המשפט לא יהווה עזר לניסיונו המחושב של התובע לכפות אירוסין", מסר השופט בהקראת פסק הדין, "התביעה יזמה בכוונה, מתוך מניע נסתר, להציק או לדכא את הנתבעת".

אולם, תביעתו השנייה של קאושיגן, בה הוא מבקש פיצוי של 2.3 מיליון דולר, לא בוטלה וצפויה להגיע לבית המשפט ב-9 בפברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • סינגפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully