וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נערים נעצרו בחשד לרצח הנער נתנאל אהרון בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 10:18

החמישה, שנעצרו בפשיטה של המשטרה, חשודים במעורבות בדקירתו למוות של הנער בחודש שעבר כחלק מ"סכסוך מקומי". החשודים יובאו בהמשך היום להארכת מעצר. גורם במשטרה סיפר: "הם חבורה מאוד אלימה - הם באו רעולי פנים, עם כפפות וכלי תקיפה"

נתנאל אהרון מלקו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
מת מפצעיו בבית החולים. נתנאל אהרון/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) חמישה נערים מראשון לציון בחשד למעורבות ברצח הנער נתנאל אהרון לפני כחודש. החקירה התנהלה על ידי החקירה המרכזית של מחוז מרכז לאחר שאהרון נדקר בסמוך למקום מגוריו ומת מפצעיו למחרת בבית החולים. במשטרה מעריכים כי הוא נרצח כחלק מ"סכסוך מקומי". החמישה יובאו היום לדיון בהארכת מעצר.

גורם במשטרה אמר בשיחה עם וואלה! החשודים התנהגו "בצורה עבריינית". לדבריו, "מדובר בחבורה מאד אלימה - הם באו רעולי פנים עם כפפות וכלי תקיפה. אנחנו יכולים להגיד בסבירות גבוהה שהוא היה היעד". במהלך מעצר החשודים, המשטרה ערכה חיפושים בבתיהם ואספה ממצאים, וכן חשפה מעבדת סמים ומשקל דיגיטלי שלפי החשד שימש לסחר בשכונה. כמה חשודים נוספים נעצרו בחשד לביצוע עבירות אחרות.

חבריו של נתנאל הספידו אותו ברשתיות החברתיות אחרי הרצח. "תשמור עלינו מלמעלה", כתב אחד מהם. חבר אחר הוסיף: "נתנאל אני אוהב אותך לא משנה מה. רק שתדע שכולם אוהבים בן אדם כמוך עם לב. תמיד עזרת שמישהו היה צריך עזרה לא פחדת לעמוד על שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully