וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרואיין: נפתלי בנט. המראיין: נפתלי בנט. ראש הממשלה לשעבר הפיק לעצמו ריאיון ראשון

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 10:45

בנט לא התראיין או השיב לשאלות עיתונאים מאז שהחליט לפרק את ממשלתו, ובימים הקרובים יעלה לערוץ היוטיוב שלו סרטון פרי הפקתו שבו ייתן את גרסתו להקמת ונפילת ממשלת השינוי. בלשכתו סירבו לפרט על זהות המראיין: "רה"מ לשעבר יתייחס לנושאים שעל סדר היום הישראלי"

בנט אחרי ששקד הודתה ב"טעויות": "מי שאומר שהקמת הממשלה הייתה טעות - בפוסט טראומה"/ניב אהרונסון

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מימן והפיק בעצמו ראיון עם עצמו לסיכום כהונתו בת השנה בראשות ממשלת ישראל. בנט לא התראיין או השיב פומבית לשאלות עיתונאים מאז שהחליט לפרק את ממשלתו ולקחת פסק זמן מהפוליטיקה בסוף יוני האחרון, אבל מתכוון להעלות בימים הקרובים לערוץ היוטיוב שלו סרטון פרי הפקתו בו ישטח את גרסתו לאירועי השנתיים האחרונות ולהקמת ונפילת ממשלת השינוי.

בלשכתו של בנט, ששוהה כעת בניו יורק, סירבו לפרט מי המראיין שנבחר לסרטון התעמולה ורק מסרו כי "לאחר שלא התראיין מאז סיים כהונתו כראש ממשלה, תפורסם בימים הקרובים שיחה רחבת יריעה ומקיפה מאוד, ובה יתייחס ראש הממשלה לשעבר בנט לתקופת כהונתו ולנושאים רבים שנמצאים על סדר היום הישראלי". בנט כבר חלק חלקים מהראיון עם הניו יורק טיימס בכתבה שפורסמה בתחילת השבוע על התקיפה באיראן שיוחסה לישראל.

בנט כיהן כראש הממשלה במשך כשנה בין יוני 2021 ליוני 2022 ואחרי שהחליט לפרק את הממשלה בקיץ שעבר הודיע גם על פסק זמן מהפוליטיקה. בחודשים האחרונים הוא שב לעסוק ביזמות והייטק ומרבה בהרצאות בארץ ובעולם. לפי פרסום בג'רוזלם פוסט בספטמבר האחרון, בנט לקח סוכן לשיווק הרצאותיו בקהלים יהודיים בארה"ב בתעריף של מאה אלף דולר להרצאה.

בימים אלה הוא נמצא בניו יורק, שם דיבר בפני הפדרציות היהודיות וביקר בבית הספר היהודי הנחשב "רמז" ובסוף החודש הוא צפוי לצאת למסע הרצאות מטעם קרן היסוד לגיוס כספים בקרב יהודי אוסטרליה. בנוסף, בשבועות האחרונים הוא מעלה לרשתות החברתיות תיעודים מהרצאות ומפגשים עם תלמידי מכינות וחברות סטארט אפ.

עוד בוואלה!

נפתלי בנט ומלחמתו בצייצנים: מה הסיכוי שלו לנצח?

לכתבה המלאה

מאז הבחירות בנט הגביר את נוכחותו הציבורית והתקשורתית, בין השאר בסדרת תביעות שהגיש נגד מכפישיו ברשתות החברתיות ובתקשורת הימין. בנט לקח צוות משפטי שסרק את כל הפרסומים הכוזבים שהפיצו עליו ועל בני משפחתו פעילי ליכוד ומתנגדי הממשלה הקודמת ומגיש נגד מה שהוא מכנה "מכונת הרעל" תביעות דיבה בסך של מיליוני שקלים. בין השאר, בנט הגיש תביעה נגד רב שטען שהוריו אינם יהודיים ונגד עובדת בנק פעילות ליכוד שקראה לאלימות כלפי ילדיו.

בנט מרבה להעלות עדכונים ברשתות החברתיות, אך מאז שפרש מתפקידו לא התראיין בכלי התקשורת הישראליים ולא השיב פומבית לשאלות עיתונאים. במקום זה, כך מסתבר, בחר לצלם ולהפיק ראיון עצמי ארוך שיועלה גם הוא ברשתות החברתיות ויאפשר לו להשיב על השאלות שהוא מעונין להשיב; ולא לשאלות שפחות נוחות וטובות לו.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully