וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של בנט מתייצבת מאחוריו במסע התביעות: "מאוד גאה בו. השקרים מחלחלים"

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 10:37

רה"מ לשעבר יצא בגל תביעות נגד עיתונאים וצייצנים, שהפיצו עליו ועל משפחתו שקרים לכאורה - בהם על אמו, מירנה, שנטען כי אינה יהודייה. "בהתחלה הייתי בשוק גדול, חשבתי על ההורים שלי שהגיעו לארה"ב בגלל פוגרומים ועל המשפחה שלי שנותרה בידי הנאצים", אמרה ב-103FM

בנט אחרי ששקד הודתה ב"טעויות": "מי שאומר שהקמת הממשלה הייתה טעות - בפוסט טראומה"/ניב אהרונסון

מירנה בנט, אמו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, הצדיקה את מסע התביעות של בנה נגד עיתונאים וצייצנים, שהפיצו עליו שקרים לכאורה בימי כהונתו. "אני לא יודעת אם אפשר לשנות שקרים שנכנסים עמוק, אבל אני מאוד גאה שהוא עושה את זה", אמרה בריאיון בתוכנית שבע-תשע עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM.

על אמו של בנט הפיצו כי היא אינה יהודייה. "כשזה יצא בהתחלה לפני חצי שנה הייתי בשוק גדול", נזכרה. "חשבתי על ההורים שלי שבאו לארצות הברית מפולין ורוסיה בגלל פוגרומים, וחצי מהמשפחות שלהם נשארו בידי הנאצים. בהתחלה חשבתי שזה משהו מוזר שיעבור, ועכשיו אני מבינה שהכול מתחיל להיות עובדה לאנשים שרוצים להאמין לזה".

נפתלי בנט בטקס חניכת בית תנועת פנימה, לוד, 14 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
"מאוד גאה בו". בנט/ראובן קסטרו

מירנה סיפרה כי השקר החל לחלחל. "אנשים שמכירים אותי התקשרו ואמרו לי דברים כמו 'כל הכבוד, לא ידענו שאת גיורת'. אני אמרתי, 'אם אני הייתי גיורת הייתי גאה בזה, אבל אני לא'". עוד הוסיפה כי מישהי אמרה לאשת נכדה, אחות בהדסה, כי "בנט לקח את כל הכסף של המדינה והוא בכלל לא יהודי". לדבריה, "אז הבנתי שזה עמוק".

מירנה העריכה כי יש יד מכוונת מאחורי השמועות. "אני לא מאמינה שדברים כאלו יכולים פתאום לקרות", הודתה. היא אמרה כי בנה דיבר איתה וביקש את הסכמתה לפני הגשת התביעות. "אמרנו במשפחה שלא נעשה משהו גדול מזה, אבל עכשיו אני חושבת שזה חשוב", סיכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully