וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת של קים ג'ונג און והאקסית של קניה ווסט: וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 15:02

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו, 31 בינואר 2023/מערכת וואלה!

האם קים ג'ונג און סימן יורשת? ספקולציות רבות עלו לאחרונה בנוגע לבתו של מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ו אי. העובדה שבתו בת ה-10 הופיעה עמו כמה פעמים בציבור לאחרונה, העלתה את ההשערה שמנהיג המדינה המבודדת החל לעסוק בענייני הירושה. מומחים במערב מעריכים כי שורת אירועי חשיפה מלמדים כי הוא כבר נערך לסמן אותה כיורשת אפשרית להחליפו בשלטון בעתיד, למרות גילו וגילה הצעירים. מענין איך זה ישפיע על הדיקטטורה הכי סגורה בעולם.

קריאות חרם למשחק בוגוורת' לגאסי מהעולם של הארי פוטר, שצפוי להגיע אלינו בחודש הבא, למרות ההייפ סביבו, יש טענות שהמשחק לוקה באנטישמיות. זה התחיל עם הקריאה של קהילת הטרנסג'נדרים שלא לשלם תמלוגים לסופרת ג'יי קיי רולינג בגלל האמירות שלה, וזה ממשיך גם עם הקהילה היהודית שטוענת לאנטישמיות. הטענה היא שהגובלינים מבוססים במקור על ציורים וסטריאוטיפים אנטישמיים של יהודים מתקופת ימי הביניים.

ג'וליה פוקס חושפת את הדירה שלה בטיקטוק והרשת בהיסטריה. הדוגמנית, שמוכרת לנו כאקסית של קניה ווסט העלתה סרטון של שלוש דקות שבו היא עושה טור בדירה הניו יורקית שלה ומראה לעולם איך היא חיה וכמה זה רחוק ממה שמדמיינים חיים של סלבריטאית מפורסמת. תוך כדי הסיור בדירה הקטנה והמבולגנת היא מספרת על בעיית עכברים ומציגה את האני מאמין שלה: אני אישית לא אוהבת תצוגות מוגזמות של עושר, זה עושה לי הרגשה מגעילה. זה כזה בזבוז כשיש כל כך הרבה הומלסים במדינה הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully