וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב החשוד ברצח אשתו לקח את בתו מהגן: "מחדל של הרווחה"

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 17:16

אמה של רבאב אבו סיאם, שנרצחה ביולי בשנה שעברה בלוד, סיפרה כי בעלה הטעה את מחלקת הרווחה וטען כי התיק נגדו נסגר. לאחר מכן, הוציא את בתו הקטנה מהגן, ומבחינתה מדובר בחטיפה. מחלקת הרווחה: כל הבנות ישהו בבית הסבתא עד להחלטת שופט

זירת הרצח בלוד, 9 ביולי 2022/דוברות מד"א

אמינה אבו סיאם, אמא של רבאב אבו סיאם, שנרצחה ביולי בשנה שעברה בלוד, מספרת שהיום בעלה לשעבר של רבאב, שחשוד שהזמין את הרצח בזמן ששהה בחו"ל, לקח היום מהגן את הילדה בת ה-3. אמינה, שמגדלת את שלושת בנותיה של רבאב, מספרת שהרווחה סיכמה איתו שהוא יקח את הילדה הקטנה אליו, ואת שתי הבנות הנוספות, בנות 6 ו-11, ישלחו לפנימייה בירושלים.

בנוסף אומרת אמינה שהרווחה הודתה שטעתה, וסיפרה שהרווחה קיבלה ממנו מכתב מהמשטרה שהתיק נגדו נסגר. רק אחרי שברווחה סיכמו איתו על ההסדר, הסתבר שמדובר בתיק פלילי אחר וישן, והוא עדיין חשוד עיקרי ברצח רבאב.

אמינה אבו סיאם, שכלה את בתה רבאב. באדיבות המשפחה
אמינה ורבאב אבו סיאם. הרווחה הודתה שטעתה/באדיבות המשפחה

"זה מחדל", היא אומרת. מבחינתה מדובר בחטיפה: "אין דרך אחרת להסתכל על זה. הוא לקח את הקטנה ולא אכפת לו משתי האחרות. שולח אותן לפנימייה? הקטנה צריכה תרופה כל יום. אסור שהוא יגדל אותה".

אמינה הוסיפה: "הרווחה אומרת 'סליחה טעינו'? זו טעות? זו סכנה. זה מחדל אדיר. אני רוצה את הקטנה היום! היא עדיין אצלו".

מטעם הרווחה נמסר: "מחר אמור להתקיים דיון בבית המשפט לנוער בדלתיים סגורות, והסבתא, אימה של רבאב, תציג את עמדתה מול בית המשפט. בשלב זה, כל הקטינות ישהו בבית הסבתא עד להחלטת השופט בדיון שיתקיים מחר. יצוין כי המלצות ועדות תכנון טיפול שהתקיימה היום בהשתתפות האבא והסבתא, התקבלו בהקשר למצב הרגשי וראיית טובתן של הקטינות. במשטרה ציינו כי לא נשקפת שום סכנה מצד האבא, אשר עד עצם היום הזה, לא הוגש נגדו כתב אישום". בניגוד לדברי הרווחה הילדה הקטנה נכון לשעה זו עדיין אצלו ולא נמצאת את הסבתא.

ממשטרת ישראל נמסר: "ככלל, הסדרי ראיה ומפגשים נקבעים ע"י גורמי הרווחה ולא המשטרה, וכך גם במקרה האמור. ככל שבית המשפט מבקש את עמדת המשטרה לסוגיות אלה, הרי שחוות הדעת הנקודתית ניתנת ישירות לבחינת השופט".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully