וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר בן ה-14 והזוג אלי ונטלי שנרצחו בפיגוע בי-ם הובאו למנוחות

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 1:55

בן ה-14 שנרצח אמש בפיגוע בנווה יעקב בירושלים, הובא למנוחות בהר הזיתים בעיר. "רק עוד נשיקה לאמא", ביקש אביו בלוויה. בחצות החלה בבית שמש הלווית בני הזוג שנרצחו לאחר שהגיעו לזירת הפיגוע על מנת לסייע לפצועים. "התחננתי אליהם שלא ירדו", אמר אביה של נטלי

בווידאו: זירת הפיגוע בירושלים/צילום: רוני כנפו, שלו שלום/TPS, רויטרס, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אשר נתן בן ה-14 שנרצח אמש בפיגוע בנווה יעקב בירושלים, הובא הלילה (שבת) למנוחות בבית העלמין בהר הזיתים בעיר. בחצות החלה בבית העלמין דרך החיים בבית שמש הלוויתם של בני הזוג אלי ונטלי מזרחי, שהיו בשנות ה-40 לחייהם. קרובים, חברים מכרים ואזרחים הגיעו לבתי העלמין כדי ללוות אותם בפעם האחרונה.

על אף השעה המאוחרת, הגיעו להלוויה בהר הזיתים אנשים שלא הכירו את אשר נתן בן ה-14. קצין לשעבר מצנחנים, תושב תל אביב, החליט להגיע לבד: "סיפור קשה, לא יכולתי להישאר בבית. נרצח יהודי".

אביה של נטלי, שאצלו התארחו בני הזוג בשבת, אמר בלוויה: "אמרתי להם לא לרדת, התחננתי שלא ירדו והם לא הקשיבו לי".

הלוויית בני הזוג אלי ונטלי מזרחי, 29 בינואר 2023. מירב כהן, מערכת וואלה!
הלווייתם של בני הזוג מזרחי, 29 בינואר 2023/מערכת וואלה!, מירב כהן
הלוויית בני הזוג נטלי ואליהו מזרחי, 29 בינואר 2023. מירב כהן, מערכת וואלה!
"הלב העצום שלכם חיבר בינכם בחייכם". הלוויית בני הזוג מזרחי/מערכת וואלה!, מירב כהן

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר בהלוויתו של אשר נתן: "הורים יקרים, אין מישהו שיכול לתאר אובדן של ילד. אבל אני רוצה להגיד לכם כאן - נצח ישראל לא ישקר, אנחנו נעשה הכול כדי לא לחזור לימים הנוראיים ההם. נוסיף נוכחות של כוחות גלויים וסמויים ונעשה הכול כדי להוסיף ולחזק את תחושת הביטחון ברחובות ירושלים".

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך ספדה לנטלי ואליהו מזרחי: "נטלי ואלי היקרים שלנו. הלב העצום שלכם חיבר בינכם בחייכם. תשע שנים אתם יחד. רציתם להרחיב את המשפחה ולהעביר אליהם את יכולת הנתינה העצומה שלכם. הלב העצום שלכם חיבר בינכם גם במותכם. היום במותכם את מעבירים את הנתינה לכל ילדי העיר בית שמש".

הלווית אשר נתן, בן ה-14 שנרצח בפיגוע בירושלים, 28 בינואר 2023. ינון שלום יתח
הלווית אשר נתן בהר הזיתים, הלילה/ינון שלום יתח
אשר נתן, נרצח בפיגוע בירושלים. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
אשר נתן בן ה-14, נרצח אמש בבית הכנסת בנווה יעקב/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

בני הזוג מזרחי ישבו יחד לארוחה משפחתית, כשלפתע שמעו קולות ירי מלמטה, ובלי היסוס החליטו לרוץ למטה בכדי לעזור. עדי ראייה סיפרו כי בני הזוג נרצחו בעודם מנסים לסייע לפצועים האחרים בפיגוע. עוד סיפרו שנטלי נהרגה בזמן שביצעה הנשמה בפצועים אנושים אחרים.

מלבדם, בפיגוע נרצחו גם רפאל בן אליהו בן ה-56, שאול חי בן ה-68, אירינה קורולובה ואדם נוסף, שפרטיו טרם הותרו לפרסום. שלושה בני אדם נפצעו - נער בן 15, אישה כבת 60 וצעיר בן 24, בנו של רפאל.

אלי ונטלי נרצחו בפיגוע. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, רויטרס
בני הזוג אלי וטלי, נרצחו לאחר שהגיעו לסייע לפצועים/רויטרס, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

את הפיגוע ביצע חיירי עלקם, בן 21 ממזרח ירושלים, ובעל תעודת זהות כחולה. בשעה 20:15 הגיע עלקם לבית הכנסת בשדרות נווה יעקב בירושלים. המחבל פתח בירי, פגע בכמה אנשים, ברח לרכבו ונסע לכיוון בית חנינא.

בשלב זה קיבלו השוטרים עדכון על המקרה. המשטרה אומרת כי נדרשו להם פחות מחמש דקות מקבלת הדיווח הראשוני להגיע למקום על אף שעדי ראייה טענו כי הכוחות הגיעו למקום רק כעבור כרבע שעה. השוטרים חתרו למגע, תיקלו את עלקם ובינו לבין השוטרים התפתח קרב יריות שבתומו נהרג המחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully