וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה עושה הכול כדי להנציח את שלטונה. חייבים להתקומם נגד ניסיון ההשתקה הזה

מוחמד נימר עוסמאן

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 9:09

רובנו מסכימים שלכל ציבור במדינה צריך להיות ייצוג בכנסת. ‏יש בכנסת 10 ח"כים שמייצגים יותר מ-370 אלף אזרחים שהצביעו להם בבחירות האחרונות, עם אפס כתב אישום, ואפס הרשעות בתמיכה בטרור. ומה עושה הממשלה? ‏מתכוונת להעביר חוק שיפסול אותם. דעה

בווידאו: נתניהו ובכירי הממשלה הגיעו לישיבת תמיכה בדרעי/רוני כנפו

רובנו מסכימים שלכל ציבור במדינה צריך להיות ייצוג בכנסת. ‏יש בכנסת עשרה חברי כנסת שמייצגים יותר מ-370 אלף אזרחים שהצביעו להם בבחירות האחרונות, עם אפס כתב אישום, ואפס הרשעות בתמיכה בטרור. ‏לכל אחד מהם יש דעות שונות, וגם אני לא מסכים איתם הרבה פעמים.

‏אז מה עושה הממשלה? ‏מתכוונת להעביר חוק שיפסול אותם כדי לדכא את ההצבעה של החברה שהם מייצגים, ולהפוך אותה לאוכלוסיה חסרת ייצוג בפרלמנט. הכול כדי להנציח את שלטונם.

באותו זמן עבריינים מורשעים יכולים לכהן כשרים וגם כחברי כנסת. שר הביטחון הלאומי איתמר בן גביר הוגשעו נגדו 53 כתבי אישום, מהם הורשע בשמונה כולל הרשעה בתמיכה בארגון טרור והסתה לגזענות.

מתוך מסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי. רוני כנפו
הורשע בתמיכה בארגון טרור והסתה לגזענות. בן גביר/רוני כנפו

איתמר, האם התמונה של ברוך גולדשטיין שרצח 29 מתפללים מוסלמים עדיין תלויה אצלך בסלון? אריה דרעי זה שרוצים להעביר פסגת ההתגברות כדי שיחזור לכהן שר בממשלה עבר על החוק כמה פעמים ורימה את בית המשפט בעסקת טיעון. הרשימה ארוכה!

אני לא מדבר על ממשלת הונגריה, אני מדבר על ממשלת ישראל החדשה. ‏כל יהודי דמוקרט, וכל ערבי במדינה חייבים להתקומם נגד ניסיון ההשתקה והמחיקה הזה. ‏רק ביחד נצליח לבנות פה מדינה שוייונית ודמוקרטית מלא מלא,עם ממשלה שעובדת בשביל כל האזרחים והאזרחיות שלה - ללא יוצאים מן הכלל. ‏אנחנו לא ניתן לממשלת הפירוק להפוך את ישראל להונגריה ופולין על סטרואידים.


הכותב הוא פעיל חברתי ופוליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully