וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לציון יום השואה הבינלאומי: עשרות מבנים ברחבי העולם יוארו בכתובת "אנחנו זוכרים"

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 20:04

מבני ציבור ומוסדות ממשל ברחבי העולם, בהם שער ברנדנבורג בברלין, הרייכסטאג, בניין הפרלמנט האוסטרי ומרכז הסחר העולמי בניו יורק, יוארו בכתובת WeRemember#. בנוסף, אומנים ומשפיענים רבים יעלו לרשתות החברתיות תמונה עם הכיתוב, בהם ריטה, שחקני "פאודה" ועוד

מבני ציבור רבים יוארו בכתובת we remember לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה. 26 בינואר 2022. חר עזרן / WJC, אתר רשמי
מבני ציבור רבים יוארו לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה/אתר רשמי, חר עזרן / WJC

קמפיין חדש להעלאת המודעות לחשיבות זיכרון השואה יתקיים מחר (שישי), יום הזיכרון הבינלאומי לשואה, ברחבי העולם. במהלך הקמפיין, ביוזמת הקונגרס היהודי העולמי, יוארו מאות מבני ציבור ומוסדות ממשל ברחבי העולם בכיתוב WeRemember#.

בין המבנים שיוארו, נכללים שער ברנדנבורג בברלין, הרייכסטאג בו שוכן בית הנבחרים הגרמני, בניין הפרלמנט האוסטרי ומרכז הסחר העולמי בניו יורק. גם בישראל יצטרפו ליוזמה, ובין היתר יוארו מגדלי עזריאלי וחומות ירושלים בכיתוב. כמו כן, עשרות משפיענים יעלו את תמונתם לרשתות החברתיות ובהם: ריטה, שחקני הסדרה "פאודה", חנה לסלאו, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל וגם שחקני נבחרת ה-NBA מיאמי היטס.

קמפיין we remember לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה. 26 בינואר 2022. חר עזרן / WJC, אתר רשמי
קמפיין We Remember לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה/אתר רשמי, חר עזרן / WJC

הקמפיין העולמי, שהחל בשנת 2015, הוא חלק ממאבק הקונגרס היהודי בעליית האנטישמיות ושנאת הזרים ובמסגרתו צפויים מיליוני אנשים ברחבי העולם לפרסם את תמונתם כאשר הם אוחזים בשלט עם הכיתוב WeRemember#. כמו כן, במטוסי אל על יחולקו כוסות הנושאות את המסר, ונוסעים יוכלו לגלוש בחינם בזמן הטיסה באתרי אינטרנט בהם ישנו מידע אודות השואה. בנוסף, בעמודי הרשתות החברתיות של הקונגרס היהודי העולמי, עולים מדי יום ראיונות עם שורדי שואה שהשמיעו את קולם וספרו את סיפורם.

נשיא הקונגרס היהודי העולמי רונאלד לאודר מסר כי "בעוד האנטישמיות ברחבי העולם נמצאת במגמת עליה, מספרם של שורדי השואה, העדים האחרונים לזוועות מלחמת העולם השניה, ממשיך להצטמצם. לכן, חשיבותו של קמפיין WeRemember# של הקונגרס היהודי העולמי - שמתקיים לציון השואה הבינלאומי - הולכת וגוברת. האחריות לזכור את הקורבנות, ולהבטיח שהעבר לא ישכח לעולם, היא של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • שואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully