וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר וזוגתו חשודים כי לא דיווחו על הכנסות בסכום של מיליוני שקלים

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 19:54

עדיאל טיירי וזוגתו מור דהן נעצרו בחשד להעלמת הכנסות מהשכרת דירות במרכז ופעילותו של טיירי כזמר. זאת, לאחר שבחקירה נמצאו בביתם מסמכים מרשיעים וצ'קים בסכום של מאות אלפי שקלים. הזוג שוחרר היום ממעצר וחקירתם נמשכה

רשות המסים סיכלה ניסיון הברחה של 20 ק"ג זהב שהוסתרו ברכב במעבר אלנבי/רשות המסים

הזמר עדיאל טיירי וזוגתו מור דהן חשודים באי דיווח על הכנסות של מליוני שקלים מפעילות מוסיקלית והשכרת דירות. בני הזוג, ממרכז הארץ, נעצרו ושוחררו היום (חמישי) חשד להעלמת הכנסות מהשכרת דירות במרכז הארץ ומעבודתו של טיירי כזמר.

ברשות המיסים עלה החשד כי בני הזוג לא מדווחים על מלוא הכנסותיהם, ונפתחה חקירה בנושא. במסגרת החקירה נתפסו בבתיהם של החשודים מסמכים רבים. כמו כן נתפסו בביתה של מור דהן צ'קים ומזומנים בסך מאות אלפי שקלים.

עדיאל טיירי. פזית גואטה, לינקטון, אתר רשמי
לא דיווחו על הכנסות מפעילותו כזמר, עדיאל טיירי/אתר רשמי, פזית גואטה, לינקטון

ממצאי החקירה העלו את החשד כי בשנים 2015 - 2021 השכירו בני הזוג יחידות דיור רבות במרכז הארץ ולא דיווחו לרשויות המס על הכנסותיהם. ב-2021, דרשה רשות המסים מטיירי להציג לה חוזי שכירות ליחידות דיור שבבעלותו, אבל הוא התעלם מהפנייה.

שנה לאחר מכן, הגיש טיירי דו"חות מס שנתיים לשנים 2020 ו-2021 בלבד ובהן דיווח על הכנסות מהשכרת יחידות דיור. אולם, בדיווחו למס הכנסה, לא רשם את הכנסותיו כזמר או שכיר. שופט בית משפט השלום שחרר את בני הזוג בתנאים מגבילים וחקירתם נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully