וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר, המחאה נגד האח האנס וביונסה בדובאי: וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 17:01

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה מתקתקים 25.01/מערכת וואלה!

כולנו צפינו בתחקיר "המקור" על סיפורה המדהים של הילה צור האמיצה שחשפה כי אחיה אנס אותה במשך חמש עשרה שנה מאז היתה בת 4. במהלך התכנית, סיפרה הילה צור שהיא מפחדת להסתובב ברחובות רמת השרון בגלל הידיעה שאחיה, ד"ר עופר גל, נמצא שם גם. יריב לוין, שכנו של עופר, נדהם לגלות את הפרט המזוויע מעברו של שכנו - והוא החליט ליזום מחאה על מנת לגרום לו לעזוב את העיר.

מאיה ורטהיימר הגיעה לחדר מיון והסיבה לכך צריכה להיות שיעור לכולנו. כולנו יודעים שמחלות חורף זה דבר נורא, ומחפשים תרופות סבתא וקיצורי דרך כדי להרגיש טוב יותר. ובכל זאת, יש דברים שפשוט אסור לעשות. את השיעור הזה למדה ורטהיימר בדרך הקשה. מכירים את הסבתות שממליצות להכניס מוצרי מזון לכל מיני נקבי גוף כמו שמן זית באוזן, ביצה על העיניים וכו? אז מסתבר שהנזק תמיד יהיה גדול מהתועלת. ורטהיימר פספסה את המסר ומצאה את עצמה בחדר מיון בניו יורק עם שום תקוע באוזן. היא כמובן שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בכל התהליך. הסוף היה טוב אבל - מוסר השכל - אל תדחפו שום לאוזן.

העולם לא נרגע מההופעה של ביונסה בדובאי בסוף השבוע האחרון ולמרות שהקהל היה מהופנט במשך 73 דקות בהופעה שעלותה הגיעה לעשרות מילוני דולרים, המעריצים שלה והקהילה הלה"טבית, מתחו עליה ביקורת קשה. נציגי הקהילה אמרו כי הם מאוכזבים עמוקות מהבחירה שלה לערוך הופעה בדובאי, מקום בו יחסים חד מיניים הם עבירה על החוק שעשויה לגרור עונש מוות. ביונסה לא הגיבה לטענות אבל אביה, מת'יו נואלס הבהיר כי "ביונסה איחדה קהלים שונים ומגוונים בהופעה שלה. זה הדבר שהיא עושה הכי טוב". וול, אם האיחוד האתני כולל את בר זומר וקנדל ג'נר, אז ביונסה אכן הצליחה.

היוצר של סדרת הלהיט "ריק ומורטי" פוטר מהסדרה בגלל אישומים על התעללות ואלימות במשפחה. ג'סטין רוילנד בן ה- 42, שיצר את קומדיית האנימציה המצליחה וגם מדבב בה את שתי הדמויות הראשיות, הואשם בסעיף אחד של תקיפה במשפחה עם פגיעה גופנית, ובסעיף אחד של כליאת שווא באמצעות איומים, אלימות והונאה. כולם קשורים לתקרית שהתרחשה לכאורה בינואר 2020 עם אישה אלמונית שיצאה עם רוילנד באותה תקופה. כל זה קורה במקביל להמשך שידורה של הסדרה עוד ארבע עונות נוספות קדימה.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully