וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת עירום לאדם הלא נכון? שני אחים תקפו נער כי חשדו שהתחזה לבחורה

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 22:50

כתב אישום הוגש נגד שני תושבי הצפון שתקפו באלימות ואף הציתו את רכבו של בן 17, זאת לאחר שחשדו כי התחזה לבחורה אליה הם שלחו תמונה אינטימית. שני האחים, כבני 20, נעצרו לאחר התקיפה, ולמרות שהורחקו מהקורבן שבו לאיים עליו: "אם תשים תלונה, נוריד אותך"

בווידאו: בן גביר ירד לדרום: "דורש מהמשטרה לחתור למגע"/מערכת וואלה!

שני צעירים מהצפון שחשדו בנער כי התחזה לנערה שאליה שלח אחד מהם צילום אינטימי שלו, היכו את הנער והציתו את מכוניתו. בהמשך התברר כי השניים טעו בזיהוי, והתמונה כלל לא נשלחה לקורבן.

פרטי המקרה הקשה מתוארים בכתב אישום שהוגש לפני חמישה ימים לבית המשפט המחוזי בנצרת על ידי פרקליטות מחוז צפון. סעיפי האישום נגד שני האחים הם שוד בנסיבות מחמירות בצוותא, הצתה, הפרת הוראה חוקית ונגד אחד מהם גם אישום של הדחה בחקירה.

מכתב האישום עולה כי שני אחים, תושבי טובא בני 19 ו-21, חשדו בנער בן 17 כי התחזה לבחורה וככזה יצר קשר עם האח המבוגר יותר. במהלך הקשר שלח הגבר בן ה-21 תמונה אינטימית לפרופיל האשה איתה התכתב.

צעיר מטובא היכה נער והצית את רכבו כי חשד שהתחזה לנערה ששלח לפרופיל שלה תמונת עירום. דוברות משטרת ישראל
הרכב שהוצת על ידי הנאשמים/דוברות משטרת ישראל

השניים הבחינו בנער נוהג במכונית של משפחתו ברחובות טובא, כשאיתו ברכב נער נוסף. הם עקבו אחרי מסלול נסיעתם ובשלב כלשהו הגיעו עם מכוניתם מול המכונית בה נסעו שני הנערים, חסמו את נתיב הנסיעה ואילצו אותם לעצור את המכונית.

בשלב זה יצאו שני הנאשמים ממכוניתם כשבידיהם אלת בייסבול ותרסיס גז מדמיע. הם ניגשו לנער "המתחזה", היכו אותו באחת מידיו וריססו בפניו ועל גופו גז מדמיע תוך שהם מקללים אותו ומטיחים בפניו כי התחזה בפניהם כנערה. הנער המותקף ניסה לחזור למכונית ולקחת את מפתח הרכב ובתגובה שוב התיזו הנאשמים בפניו גז מדמיע.

אחד מהאחים התוקפים נכנס למכוניתו של הנער ונמלט איתה מהמקום כשאחיו נוסע בעקבותיו ברכבו. כשהגיעו לשטח פתוח ליד מפעל בטון בכפר, הציתו את המכונית שגנבו מהנער.

צעיר מטובא היכה נער והצית את רכבו כי חשד שהתחזה לנערה ששלח לפרופיל שלה תמונת עירום. דוברות משטרת ישראל
הרכב שהוצת על ידי הנאשמים/דוברות משטרת ישראל

השניים נעצרו זמן קצר אחרי המקרה וכעבור שבוע שוחררו בהחלטת קצין ממונה, תוך שהוטלו עליהם הגבלות שונות, בהן- איסור כניסה לכפר ואיסור ליצור קשר כלשהו עם הנער המותקף. למרות זאת אחד מהאחים הגיע לכפר, פגש את הנער המתלונן והזהיר אותו שלא יתלונן במשטרה על מה שעוללו לו. "תיזהר לשים תלונה", אמר לו והוסיף- "אם תשים תלונה, נוריד אותך. אנחנו יודעים איפה אבא שלך עובד ואיפה אחיות שלך עובדות".

מקרה התקיפה, ההצתה והאיומים על הנער שהוכה, נחקר על ידי שוטרי תחנת המשטרה "ירדן" שבראש פינה. לדברי רפ"ק אלכס ז'ורבל, "מדובר במקרה חמור מאד של אלימות קשה". ז'ורבל ציין כי "לצד ראיות פורנזיות שנאספו במהלך החקירה וסייעו בגיבוש כתב האישום , מה שהיה משמעותי מאד היה שיתוף הפעולה של הקורבן עם החוקרים. זה היה מהלך שובר שוויון בתיק הזה. ברגע שהקורבן לא נכנע ללחץ העבריינים, הצלחנו לבסס את התיק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully