וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצתה את הגבול של עצמה? גלאון צייצה "הייל כהנא", חטפה אש - ומחקה

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 11:25

חברת הכנסת לשעבר ויו"ר מרצ זהבה גלאון פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה בה נראה יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר כשהוא מניף את ידו - תחת הכיתוב "הייל כהנא". כעבור כמה דקות בהן הפוסט עורר סערה ברשת, חזרה בה ומחקה אותו. עם זאת, לא נרשמה כל התנצלות מטעמה

בווידאו: יו"ר מרצ, זהבה גאלון בסרטון פרידה לאחר תוצאות הבחירות/מרצ

חברת הכנסת לשעבר ויו"ר מרצ זהבה גלאון צייצה הבוקר (רביעי) תמונה בחשבון הטוויטר שלה, בה נראה יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר כשהוא מניף את ידו. את הציוץ פרסמה גלאון תחת הכיתוב "הייל כהנא", כשהיא מתייחסת למייסד תנועת כ"ך הרב מאיר כהנא.

כעבור כמה דקות, מחקה גלאון את הציוץ - לאחר שספגה אש מהגולשים שטענו לחציית גבול. עם זאת, על אף הביקורות שהופנו כלפיה - לא נרשמה כל התנצלות מטעמה.

זהבה גלאון כתבה בציוץ בטוויטר "הייל כהנא", 25 בינואר 2023. לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
"הייל כהנא", הציוץ המחוק של גלאון/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א'

בחודש שעבר, הגישה גלאון תביעת דיבה נגד יו"ר עוצמה יהודית בן גביר - על כך שטען במהלך מערכת הבחירות האחרונה כי גלאון זרקה אבנים על חייל צה"ל. מטעמה נמסר כי דבריו "נאמרו באופן שקרי לחלוטין. סיפור בדיוני ומכפיש שמעולם לא התרחש".

בן גביר תבע בעצמו את גלאון דיבה במהלך מערכת הבחירות, תביעה שפורסמה לראשונה בוואלה. התביעה הוגשה על סך 300,000 שקלים נגד גלאון - לאחר שלטענתו פרסמה נגדו "הכפשות ושקרים ברשתות החברתיות שלה", וכינתה אותו בין היתר "תומך הטרור היחיד בכנסת". בכתב התביעה נטען כי נגרם לו "נזק שווי המוערך במיליוני שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully