וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופס מאחור, מפיל לרצפה ולוקח את הארנק: תיעוד שוד של בן 72 בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 8:55

תושב העיר חנה את מכוניתו בחניית נכים, כשהותקף על ידי אדם אחר. מהחקירה עלה כי החשוד עקב אחרי האדם המבוגר אחרי שראה שביצע פעולות בכספומט, ואז החליט לשודד אותו. "היה חושך מוחלט, זה היה סיוט"

בווידאו: תושב באר שבע בן 72 הותקף ונשדד במהלך הנהיגה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושב באר שבע בן 72, בעל נכות, נשדד והותקף בשבוע שעבר אחרי שחנה את רכבו. מהחקירה עלה כי החשוד, תושב העיר כבן 50, הגיח לעבר רכבו של בן ה-72 ותקף אותו. בתיעוד המקרה ניתן לראות את החשוד מוציא את הנהג ממכוניתו בכוח ולוקח ממנו את הארנק. הפרקליטות צפויה להגיש מחר (רביעי) כתב אישום נגד החשוד.

עוד עולה מהחקירה כי החשוד ככל הנראה עקב אחר האדם המבוגר, ראה אותו סמוך לכספומט ואז החליט לשדוד אותו. רס"ר מאור מעתוק שחקר את האירוע אמר כי "התקבלה קריאה על תקיפה אדם מבוגר וגניבה של ארנקו. השוטרים הבינו כי מדובר בשוד. לפנ האירוע הקורבן ביצע פעולות בכספומט, ואז הותקף ונשדד על ידי החשוד. מיד נפתחה חקירה. הצלחנו לזהות את החשוד, שנעצר לאחר האירוע".

תושב באר שבע בן 72 הותקף ונשדד במהלך הנהיגה
24.01.23. מערכת וואלה!, אתר רשמי
תיעוד השוד בבאר שבע. שבוע שעבר/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בן ה-72 תיאר את האירוע כ"סיוט", וסיפר כי זה היה סיוט" הוא אומר, "חיניתי בחניית נכים והלכתי לכספומט. כשחזרתי לרכב, היה חושך מוחלט, פתחתי את הדלת ואז הגיע אלי אדם גדול ותפס אותי מאחורה. לדבריו, התוקף הרים אותו וזרק אותו כמה פעמים לרצפה. "הוא לקח לי את הארנק ובכלל לא היה בו כסף", אמר. "הוא היה באטרף, אני סובל ממכות יבשות בגלל מה שקה לי, פחדתי שאולי יש לו סכין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully