וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה ואחותה שנקלעו לפעילות מבצעית בדרום נפגשו עם "התוקפים": "אתן מקסימות"

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 12:34

לאחר שדיווחו כי אויימו על ידי רעולי פנים, והתברר שמדובר בפעילות של יס"מ של מג"ב, בת ה-21 ובת ה-9 נפגשו עם לוחמי היחידה. "אנחנו כאן בשבילכן ותושבי האזור"

בווידאו: המשטרה עצרה בשבוע שעבר שני חשודים, קטין ובגיר, בחשד שתקפו בבת ים צעיר על רקע ויכוח על השימוש בדרך/דוברות המשטרה

הצעירה בת ה-21 ואחותה בת ה-9 שחשבו שהותקפו, ובעצם נקלעו לפעילות מבצעית של יחידה מיוחדת, נפגשו הלילה (שלישי) עם צוות הלוחמים של ימ"ס מג"ב דרום ומפקד תחנת נתיבות סנ"צ ניבי אוחנה. השתיים פגשו פנים אל פנים את המסתערבים, אחרי שהן חשבו שהם גורמים פליליים.

רפ"ק ע', מפקד הכוח אמר כי שמח להיפגש עם השתיים. "אתן מקסימות", אמר להן. "אנחנו כאן בשבילכן ותושבי האזור. תהיו בטוחות שאנחנו הלוחמים נמשיך לעשות הכול גם במסווה ובהתחפשות כדי להרחיק מכל מקום אליו נגיע את הגורמים העבריינים".

סנ"צ ניבי אוחנה מפקד תחנת אופקים אמר: "מרגע קבלת הדיווח בתחנה פתחנו בחקירה מהירה, וכשהתברר לנו כי מדובר בכוחותינו המיוחדים שפעלו באזור, דווח באופן מיידי למשפחה על זהות המעורבים. זאת כדי להחזיר בלבם את תחושת הביטחון לה הם ראויים".

הצעירה ואחותה שהותקפו בדרך השדות נפגשו עם צוות הלוחמים של ימ"ס מג"ב דרום ומפקד תחנת נתיבות סנ"צ ניבי אוחנה., 24 בינואר 2023. דוברות מג"ב, אתר רשמי
מפגש הצעירה עם לוחמי היחידה המיוחדת/אתר רשמי, דוברות מג"ב

אתמול דיווחה צעירה שהותקפה באחד מכבישי הדרום - מהחקירה עלה כי היא נקלעה לפעילות מבצעית של היחידה מיוחדת במשטרה. תחנת אופקים של המשטרה עדכנה כי היא פתחה בחקירה בעקבות דיווחה של הצעירה, לפיו בעת שנסעה בדרך השדות הסמוכה לקיבוץ צאלים לצד אחותה הקטנה, אוימה בידי רעולי פנים.

לדבריה, שני רכבים חסמו את דרכן, ירדו מהרכב ותכננו לתקוף אותן. הצעירה מיהרה לברוח מהמקום ודיווחה למשטרה. אולם, מחקירת תחנת אופקים של המשטרה עלה כי הצעירה ואחותה נקלעו לפעילות מבצעית של יחידה מיוחדת, שטיפלה באירוע חריג באזור ועצרה חשודים. השוטרים הסמויים וכוחות צה"ל ניסו למצוא חלקי רחפן, ובזמן החיפושים זיהו רכב חשוד. כוחות הביטחון חשבו שמדובר במישהו שמחפש חלקים, אך לבסוף הסתבר שזו הייתה הצעירה ואחותה שנקלעו למקום בטעות.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully