וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשת הירי בקשישה בחיפה: תושב העיר בן 27 נעצר בחשד למעשה

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 22:33

המשטרה מייחסת לחשוד, היימנוט אלמה, ניסיון רצח של הקשישה לורט לוי, שנפגעה מהירי שכוון לביתה בעיר. מעצרו הוארך בארבעה ימים. אלמה הוא אסיר משוחרר שבעבר טענה המשטרה נגדו כי הוא "עבריין סדרתי ופצצה מתקתקת, שאינו מכבד את החוק"

בווידאו: אלימות ללא גבולות- לורט בת 84 נפצעה מרסיסי ירי אל ביתה/יואב איתיאל

תושב חיפה, היימנוט אלמה, נעצר הבוקר (שני) בחשד לירי בקשישה לורט לוי בעיר לפני כחודשיים. היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כרמל מייחסת לו ניסיון רצח ועבירות קשורות, ומאוחר יותר היום קבע שופט בית המשפט השלום חיפה, אבישי קאופמן, כי יש חשד סביר הקושר אותו לעבירות אלו. יחד עם זאת, נעתר השופט חלקית גם לסנגורו של אלמה, עו"ד יוני דדון, והאריך את מעצרו בארבעה ימים. צפויים מעצרים נוספים הקשורים למקרה.

אלמה, בן 27, הוא תושב שכונת נווה דוד בחיפה. הוא אסיר משוחרר שהיה מבוקש מאז אירוע הירי בלוי. בתיק אחר נגדו טענה המשטרה כי הוא עבריין סדרתי עם מסוכנות גבוהה מאד, ו"פצצה מתקתקת" שאינו מכבד את החוק ומזלזל בהחלטות בית המשפט.

לורט לוי, קשישה שנפצעה מרסיסי ירי בביתה בחיפה, בי"ח רמב"ם, 28 בנובמבר 2022. יואב איתיאל
לורט לוי/יואב איתיאל

לוי בת ה-85 נפצעה מהירי כששהתה בביתה, והכדורים חדרו את החלונות בו ופגעו בה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בעיר כשמצבה הוגדר בינוני. משפחתה סברה שהכדורים נועדו לחבר של נכדתה שכלל לא היה בבית באותה שעה.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully