וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המשטרה תפסה על חם פורץ שקפץ מחלון דירה בירושלים

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 22:34

תושב שכונת גונן בירושלים דיווח למשטרה על רעשים חשודים ששמע לפנות בוקר בתוך דירתו. כשהשוטרים הגיעו הם הבחינו בפורץ קופץ לחצר ופותח בריצה. הם רדפו אחריו ועצרו אותו על גג מבנה סמוך. לאחר חקירה הוגש נגד החשוד, בן 40 תושב בית צפאפא, כתב אישום

בווידאו: תפיסה על חם של פורץ בירושלים/צילום: דוברות משטרה

המשטרה תפסה ביום שבת בתאריך 14.1 על חם אדם הנאשם בפריצה לבית בשכונת גונן בירושלים. לפנות בוקר דיווח תושב השכונה על שמיעת רעשים חשודים בתוך ביתו. שוטרי סיור של תחנת מוריה הגיעו למקום במהירות, והבחינו באדם שיצא מתוך חלון צדדי, קפץ לחצר והחל לברוח כשראה את השוטרים. הם פתחו במרדף אחרי החשוד, ובסיוע כוחות נוספים הוא אותר על גג מבנה סמוך. השוטרים עצרו אותו, תוך כדי שהוא מתנגד למעצר.

ניידת מחוץ לביתה של תושבת חדרה בת 90 שנמצאה ללא רוח חיים, 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
הפורץ לא ידע להסביר למה היה ברשותו רכוש מהדירה. ניידת משטרה/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

ברשותו של הנאשם, תושב בית צפאפא בשנות ה-40 לחייו, נתפס רכוש שנגנב מהדירה שאליה פרץ, וכלי פריצה שבהם השתמש לביצוע המעשה. בדירה אספה המשטרה ממצאים וראיות נוספות. במהלך חקירתו טען האיש שהגיע לאזור לצורך ביצוע עסקת סמים. תוך כדי כך, לפי גרסתו, הוא שמע אדם צועק לעברו: "משטרה, תברח לגג". את העובדה שנמצא בידו רכוש שנגנב מהדירה הוא לא ידע להסביר.

לאחר שהוארך מעצרו לבקשת המשטרה, הגישה ביום חמישי שעבר יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו, לצד בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים, למען ביטחון הציבור.

עוד בוואלה!

צעיר מהדרום מואשם שפרץ לבתי כנסת וגנב כסף: "חשש שישוב על העבירות"

לכתבה המלאה
פורץ. ShutterStock
המשטרה ביקשה לעצור את הפורץ עד תום ההליכים, למען ביטחון הציבור/ShutterStock

ביום רביעי שעבר הגישה הפרקליטות לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אוריה אזולאי בן ה-22 מקריית גת, לאחר שפרץ פעמיים לבתי כנסת וגנב כסף וציוד. על פי כתב האישום, בחודש שעבר פרת אזולאי לבית כנסת בעיר וגנב משם כספת שבה היו כ-7,000 שקלים במזומן ובצ'קים. בנוסף, בכספת היה טלפון נייד שדרכו מעבירים תרומות ומחשב נייד של בית הכנסת.

לאחר מכן נכנס אזולאי לחשבון הבנק של בית הכנסת דרך המחשב אותו גנב, וניסה מספר פעמים למשוך כסף ללא הצלחה. כמה ימים לאחר הפריצה שלח אזולאי בטלפון שגנב הודעה למספר גורמים בבית הכנסת, ודרש כי יעבירו לו 10 אלף שקלים בביטקוין, ובתמורה יחזיר להם את הציוד שנגנב. יומיים לאחר הפנייה, עצרה המשטרה את אזולאי בביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully