וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהדרום מואשם שפרץ לבתי כנסת וגנב כסף: "חשש שישוב על העבירות"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 21:18

כתב אישום הוגש היום נגד אוריה אזולאי בן 22 מקריית גת, לאחר שפרץ לשני בתי כנסת בעיר וגנב ציוד ועשרות אלפי שקלים. באחד המקרים ניסה לפרוץ לחשבון הבנק של בית הכנסת בעזרת מחשב שגנב, ולאחר שלא הצליח - ניסה לסחוט את הבעלים

בווידאו: תיעוד פריצה לבית כנסת/צילום: מצלמות אבטחה - דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אוריה אזולאי בן ה-22 מקריית גת, לאחר שפרץ פעמיים לבתי כנסת וגנב כסף וציוד. על פי כתב האישום, בחודש שעבר פרת אזולאי לבית כנסת בעיר וגנב משם כספת שבה היו כ-7,000 שקלים במזומן ובצ'קים. בנוסף, בכספת היה טלפון נייד שדרכו מעבירים תרומות ומחשב נייד של בית הכנסת.

לאחר מכן נכנס אזולאי לחשבון הבנק של בית הכנסת דרך המחשב אותו גנב, וניסה מספר פעמים למשוך כסף ללא הצלחה. כמה ימים לאחר הפריצה שלח אזולאי בטלפון שגנב הודעה למספר גורמים בבית הכנסת, ודרש כי יעבירו לו 10 אלף שקלים בביטקוין, ובתמורה יחזיר להם את הציוד שנגנב. יומיים לאחר הפנייה, עצרה המשטרה את אזולאי בביתו.

בית הכנסת במוצב מצפה שלגים, חטיבה 188 של שריון. 25 בספטמבר 2022. דובר צה"ל
בית כנסת/דובר צה"ל

בשנת 2021, סמוך לליל הסדר פרץ אזולאי לבית כנסת אחר בעיר, פרץ את דלת המשרד ולקח שקית שהכילה כ-50 אלף שקלים במזומן. כמה חודשים לאחר מכן, השיב אזולאי בחזרה לבית הכנסת סכום של כ-28 אלף שקלים.

עורכת הדין אלכס דרנבוים שהגישה את כתב האישום כתבה בבקש המעצר עד לתום ההליכים כי "אזולאי יצר הרגל לפרוץ לבתי כנסת ולגנוב סכומי כסף גדולים ורכוש רב, ואף עלה מדרגה ברמת המעשים כשניסה לסחוט את האנשים שמהם גם גנב. אם הוא ישוחרר יש חשש ממשי שישוב על ביצוע העבירות. גם מקור הכספים שהשיב המשיב לבית הכנסת באישום השני, לא ברור ויש חשש שביצע עבירות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully