וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת ההייטק, הברחת הסמים מברלין והסניפים היפים ביותר של מקדונלדס: וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 13:57

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תקתקנו/מערכת וואלה!

המחאה נגד המהפכה המשפטית עולה שלב: בהייטק ישבתו מספר שעות ביום שלישי הקרוב. עובדי ענף הייטק ויותר מ-130 עסקים יקיימו מחר "השבתת אזהרה". יוזמי ההפנה אמרו כי "ההפיכה הדיקטטורית תפגע אנושות בזכויות אזרח, בכלכלה הישראלית ובכל מערכות החיים" ולכן נדרשים צעדים דרסטיים. זה צעד ראשון להבהיר לממשלת ישראל שההפיכה המשטרית לא תעבור. מדינת ישראל לא תהיה דיקטטורה והיא לא תתפקד ולו ליום אחד ללא השדרה המרכזית של הכלכלה והחברה הישראלית".

הותר לפרסום: עידן צאובר, לי פוני, אוראל בן חיים וארבל מזרחי הן ארבע החשודות במעורבות בניסיון הברחת חמישה עשר קילוגרמים של קוקאין וקטמין בשווי של חמישה עשר מיליון שקלים. הצעירות הסתירו את הסמים בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון בריאות. ההברחה סוכלה לאחר שהמשטרה בנתב"ג עקבה אחרי שתיים מהן לאורך מסלול הכניסה שלהן לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות. מעצרן הוארך בשמונה ימים.

מהם הסניפים הכי יפים של מקדונלדס בעולם? כשאנשים נכנסים לסניף של מקדונלדס הם מצפים למצוא את המזון המהיר, הזול והמנחם שהם רגילים למצוא בכל פינה בעולם. בין 36 אלף הסניפים של הרשת ניתן למצוא כמה מרשימים ביותר עם סגנונות אדריכליים שונים שמושפעים מהאדריכלות והסגנון המקומיים ונותנים חוויה מרהיבה הרבה יותר. הסניפים הכי יפים של מקדונלדס בעולם הם סניף אימפריאל בפורטו פורטוגל, סניף החללית בבאטומי שבגיאורגיה וסניף הצלחת המעופפת בניו מקסיקו. תגדילו לי בשקל תשעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully