וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 13 נעצר בעיר העתיקה בירושלים: "חשד שהתכוון לבצע פיגוע דקירה"

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 9:05

הנער, תושב מזרח העיר, עורר את חשדם של השוטרים, שערכו עליו חיפוש ומצאו סכין. מחקירה ראשונית עולה כי הוא התכוון לדקור חייל, שוטר או עוברי אורח. "ערנות השוטרים, תגובתם המהירה וחתירה למגע הם שהובילו למעצר החשוד"

נער בן 13 נעצר אתמול (שבת) בעיר העתיקה בירושלים כשעליו סכין, על פי החשד, הוא התכוון לבצע פיגוע דקירה. הנער, תושב מזרח ירושלים, עורר את חשדם של השוטרים במקום, ולכן הם ערכו עליו חיפוש, אז מצאו את הסכין. בן ה-13 יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן שיבח את ערנות השוטרים ואמר: "זוהי דוגמא נוספת למקצועיות של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הפועלים בעיר במאבק המתמשך בטרור. ערנות השוטרים, תגובתם המהירה וחתירה למגע הם שהובילו למעצר החשוד. מול איומי הטרור, אין תחליף לפעילות נחושה של השוטרים שלנו שפועלים כל העת לסכל פעילות חבלנית עוינת ולטפל בכל איום ביטחוני".

הסכין בה רצה להשתמש הנער החשוד בניסיון הפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, 22 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
הסכין שנתפסה על הנער/דוברות משטרת ישראל

אתמול ניסה מחבל לדקור עובר אורח בחוות שדה אפרים סמוך למודיעין עילית. על פי הדיווח מהמקום, המפגע, טארק יוסוף עודא בן ה-42, נורה למוות, והאירוע הסתיים ללא נפגעים. בתיעוד של הפיגוע שצולם במצלמות אבטחה ניתן לראות את המחבל רץ לעבר הישראלי שיורה בו למוות. בצוואה שנצאה לאחר מותו, כתב המחבל "אללה תעשה את הקוראן לאור של דרכנו".

בשבוע שעבר נעצרו שני פלסטינים סמוך לשוק בנתניה בחשד שניסו לבצע פיגוע באזור. לפני המעצר חסמה המשטרה כבישים במקום. השניים נעצרו במתקן שטיפת מכוניות, ובמקום נעשו סריקות חבלן להסרת החשש הביטחוני. החשודים הועברו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully