וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל כך נעים בסופ"ש: אוטובוס שבת נרגם באבנים ברמת השרון

עודכן לאחרונה: 21.1.2023 / 21:48

קו אוטובוס של חברת "נעים בסופ"ש" להסעת נוסעים בשבתות בערי מרכז הארץ, נרגם באבנים סוף שבוע שני ברציפות. לא היו נפגעים אך נגרם נזק לאוטובוס. "לא ניתן לקיצוניים לעצור אותנו ולשבש את אורח חייהם של תושבי רמת השרון", מסר ראש העיר

אוטובוס של שירות נעים בסופ"ש . מעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב. גיא יחיאלי,
אוטובוס "נעים בסופ"ש", קו ייחודי להסעת נוסעים בשבת, נרגם באבנים ברמת השרון. אוטובוס החברה/גיא יחיאלי

אוטובוס "נעים בסופ"ש", קו ייחודי להסעת נוסעים בשבת בערי מרכז הארץ, נרגם היום (שבת) באבנים ברמת השרון, לא היו נפגעים אך נגרם נזק לאוטובוס. הנהג מסר כי חושב שהיו אלו בני נוער, אך הרקע למקרה עדיין לא ברור.

זו אינה הפעם הראשונה שאוטובוס החברה נרגם, גם בשבוע שעבר התרחש מקרה דומה. מראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, נמסר כי בעירייה יפעלו בכל הדרכים העומדות לרשותם "על מנת לתפוס את העבריינים ולמנוע פגיעה".

עוד הוסיף ראש העיר גרובר כי "עיריית רמת השרון תמשיך להפעיל לצד שותפתיה תחבורה ציבורית בסופי שבוע. לא ניתן לקיצוניים לעצור אותנו ולשבש את אורח חייהם של תושבי רמת השרון. אני קורא לתושבי העיר להמשיך וליהנות מקווי נעים בסופש ללא פחד וללא מורא גם בשבועות הבאים".

אבנים נזרקו לעבר אוטובוס בכניסה לערד  20 בנובמבר 2014. ואלרי קנייפל, מערכת וואלה! NEWS
גם בשבוע שעבר התרחש מקרה דומה. אוטובוס שנרדם באבנים/מערכת וואלה! NEWS, ואלרי קנייפל

בסוף חודש דצמבר האחרון, עבר לראשונה מספר הנוסעים בפרויקט נעים בסופ"ש את רף ה-30 אלף איש בסוף שבוע אחד. הפרויקט, שבו שותפות עיריות תל אביב, גבעתיים, קריית אונו, מודיעין, שהם, רמת השרון והוד השרון, מספק לתושבים תחבורה ציבורית בסיסית בימי שישי ושבת, במאות נסיעות אוטובוסים במימון העיריות, וללא תשלום לנוסעים.

סקר חדש, של ארגון "תנועה ישראלית" מראה כי רוב מוחלט מהציבור הישראלי סבור שיש לאפשר לכל רשות מקומית להחליט על פעילותה תחבורה ציבורית בשבת בתחומה, וכי לא ניתן להשאיר הסמכות להחלטה בנושא בידי השלטון המרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully