וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 18:43

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר מאסר ממושך ופיצוי מקסימלי על רותם עזריה בן ה-26, לאחר שהורשע במעשה סדום ומעשים מגונים רבים בשני קרובי משפחה, ילדים בגילאי 10-8. השופט: "המעשים גרמו לנזק עצום". ההורים פרצו בבכי במהלך הקראת גזר הדין

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (חמישי) 15 שנות מאסר על רותם עזריה בן ה-26, לאחר שהורשע בעבירות מין בילדים. עזריה הורשע במעשה סדום ומעשים מגונים רבים כלפי ילדים בגילי 10-8, וזוכה ממעשי סדום אחרים בהם הואשם. בנוסף, נקבע פיצוי של 129 אלף שקל לכל אחד משני הקטינים.

בהקראת גזר הדין, אמר השופט אבי לוי בשמו ובשם השופטים ערן קוטון ואיל באומגרט כי מעשיו של עזריה "קשים וחמורים, ודמותם של הקטינים צרובה בעינינו. המעשים גרמו לנזק עצום לקטינים". ההורים פרצו בבכי בזמן שהשופט פירט את המקומות בו אירעו המעשים, לשם היה עזריה לוקח את הקטינים בתמימותם, שם תקף אותם מינית.

לפי כתב האישום, בין 2015 ל-2019, בזמן שעזריה שהה בקרבת הילדים, ולעיתים בעת ששהה עמם לבדו, הוא עשה בהם מעשים מיניים חמורים במהלכם נתן לילדים את הטלפון הנייד שלו על מנת שישחקו בו, וכן הבטיח ונתן להם סכומי כסף קטנים בתמורה שיאפשרו לו לבצע את המעשים. בגזר הדין ציינו השופטים שבין רותם עזריה למשפחת הקטינים שררו יחסי קרבה ואמון, וכי הוא ניצל זאת לצורך ביצוע העבירות. עוד צוין כי גזר הדין מייחס בין היתר משקל לשיקולי התרעת רבים מביצוע עבירות דומות.

רותם עזריה. תיק החקירה, אתר רשמי
רותם עזריה/אתר רשמי, תיק החקירה

ביוני 2020, עבר רותם עזריה מנהריה להתגורר בדרום הארץ. הוא עבד בגני ילדים במהלך שירות לאומי, ולאחר מכן, בחודש אפריל 2021, הוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין בילד שהתגורר בסמוך אליו.

על פי כתב אישום זה, הוא ניצל כמה הזדמנויות בהן שהה עם הילד לבד, וביצע בו מעשה סדום, מעשים מגונים ועבירות נוספות. לאחר שהילד סירב לשהות עמו, הוא חשף בפני משפחתו את האירועים. מכתב האישום עולה שבמהלך החקירה, נתפסו חומרי תועבה רבים בטלפונים הניידים של עזריה. בקבצים אותם החזיק, נמצאו בין היתר סרטונים מיניים של ילדים עם בגירים.

עוד בוואלה!

בפעם השנייה: בן 25 מבאר שבע הואשם בעבירות מין בילדים

לכתבה המלאה
היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
בית המשפט המחוזי בחיפה/אתר רשמי, ללא

אמם של הילדים שנפגעו בידי רותם עזריה, היא בת דודתו של הנאשם. היא סיפרה כי אבא שלו זרק אותו מהבית, והיא אירחה אותו אצלם, וכן כי הם שילמו לו כדי שישמור על הילדים. "היה נראה לנו הכי הגיוני שניתן לו פרנסה, האמנו בו", אמרה, "הוא היה אהוב על ידי כל מי שהכיר איתו".

"לפני שנה וחצי השמים נופלים והקרקע נשמטת", נזכרה. "ראינו פתאום כתבה שהוא עשה דברים בבאר שבע, הבן שלי ראה עם תמונה שלו שהוא פגע מינית בילד בעיר. לכמה רגעים לא רציתי להאמין בזה, שאולי זו טעות, שהוציאו דברים מהקשרם. אבל מהר מאד נפל לי האסימון ובאותו לילה הבנתי כבר הכול.

"זה קשה, מאוד קשה. הבן שהיה בן 10 וחצי קרא והבין ואותו לילה כבר שיתף אותנו במה שהוא עשה לו. כאמא שמעתי את הגרוע מכל וזה רק הלך והתדרדר יותר בהמשך. הרגשתי שהעולם נעצר", סיפרה האם. על העונש אמרה, "במקומות אחרים בעולם היה מקבל יותר, הרבה יותר. אבל אני מבינה שבישראל זה נחשב עונש סביר. לא נבקש שיערערו. כבר אין לנו כוח. רוצה שנחזור לחיים רגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully