וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיום ש"ס לפירוק הממשלה ועד לשיר החדש של מיילי סיירוס שכבש את הרשת | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 18:49

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תקתקנו!/מערכת וואלה!

ש"ס מאיימת: אם בג"ץ יפסול את מינוי דרעי - לא תהיה ממשלה. חברי הכנסת מש"ס איימו הבוקר כי אם בג"ץ יחליט לפסול את יושב ראש מפלגתם אריה דרעי לתפקיד שר, הדבר עלול לפרק את הקואליציה. לפני כשבועיים דן בג"ץ בהרכב מורחב של 11 שופטים בשאלת מינויו של דרעי לתפקיד שר הפנים ושר הבריאות. השופטים דנו גם בעתירה נגד התיקון לחוק יסוד: הממשלה, שמאפשר לחבר כנסת שהורשע בעונש מאסר על תנאי לכהן בתפקיד שר. הדיונים התקיימו ברקע המהפכה המשפטית שהציג יום קודם לכן שר המשפטים יריב לוין, שתחליש משמעותית את בית המשפט העליון.

ארבע חשודות נעצרו בנתב"ג לאחר שנתפסו עם מזוודות ורודות שבתוכן סמים בשווי של למעלה מעשרה מיליון שקלים. הצעירות בשנות ה-20 לחייהן, תושבות תל אביב, קריית גת וכפר סבא, נתפסו מבריחות 15 ק"ג קוקאין וקטמין בטיסה מברלין לישראל. במשטרה חושדים שהצעירות שנחתו בארץ בשתי טיסות נפרדות מגרמניה הבריחו כמה פעמים קוקאין וקטמין לארץ, ושמדובר ברשת של מבריחות שקיבלו עשרות אלפי שקלים תמורת העברת הסמים, מימון של בתי מלון וכסף לבזבוזים וקניות.

גל חדש מסתורי ופתאומי של מקרי מוות של אוליגרכים רוסיים. זה אולי נשמע מוזר אבל אתם צריכים להכיר את המונח "תסמונת המוות הרוסי הפתאומי", שנוצר לאחר גל חדש של מקרי מוות מסתוריים של אוליגרכים בכירים רוסיים בשנה האחרונה. המשותף לכולם הוא שהם חזקים ועשירים מאוד, מקורבים לפוטין, וחלקם ידועים כמתנגדיו. לא פחות מ-23 אוליגרכים מצאו את מותם ב-12 החודשים האחרונים ובחלק מהמקרים גם כל משפחתם נהרגה. על פי מומחים לרוסיה, האלימות נובעת מבעיות תזרים מזומנים למדינה בעקבות המלחמה באוקריאנה, מה שאומר שהעשירים כבר לא חיים כמו פעם וזה מוביל לשפיכות דמים.

מיילי סיירוס חורכת את הרשת עם השיר החדש ועל הדרך נוקמת באקס המיתולוגי שלה ליאם המסוורת'. סיירוס שחררה בסופ"ש האחרון את FLOWERS והיא משחירה בו את האקס. בואו אפרק לכם את השיר: סיירוס משתמשת בשורה מתוך שיר של ברונו מארס, אותו הקדיש לה המסוורת' בעבר. בבית הראשון היא שרה "בנינו בית וראינו אותו נשרף". זאת לא מטפורה על הזוגיות שלהם, הבית שלהם באמת נשרף ב- 2018. והאחוזה שהיא מגיעה אליה בסוף הקליפ, היא המקום שבו לכאורה בן זוגה לשעבר השתמש בשביל לבגוד בה 14 פעמים. אגב, אם כל זה לא הספיק, השיר יצא ביום הולדת 33 של ליאם המסוורת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully