וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזק החשד נגד האם שבנה התינוק נמצא כלוא בכלוב: "זה קרה באופן קבוע"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 15:58

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצר האם. המשטרה: לא מדובר באירוע נקודתי. סנגורה של החשודה: "הסיפור הזה יצא מכל פרופורציה, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בשל הסיקור התקשורתי הנרחב"

תינוק בן שנה אותר בתוך כלוב בדירה בחיפה/יואב איתיאל, דוברות עיריית חיפה

הוארך היום (רביעי) מעצרה של האם שתינוקה נמצא נעול בכלוב ברזל בדירה בחיפה בארבעה ימים. האם חשודה בהתעללות בחסר ישע בהזנחה ובכליאת שווא. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בחיפה, נציג המשטרה רס"ב אדי קנטרוביץ' מסר כי החשד כנגדה התחזק. לטענתו, "לא מדובר באירוע נקודתי, היא שמה את הבן שלה בכלוב באופן קבוע".

הסנגור עורך הדין דניאל דרוביצקי המייצג את האם, חזר ועתר לשחרורה גם היום. הוא טען כי המשטרה מבקשת להאריך את מעצרה שוב, "כנראה בגלל הסיקור התקשורתי הנרחב", וקרא לשופט אחסאן כנעאן, "לא לתת לזה יד". לטעמו של הסנגור, "הסיפור הזה יצא מכל פרופורציה. התיק הזה צריך להתנהל במישור הסוציאלי, יותר מאשר במישור הפלילי". לדבריו, האם נמצאת בקשר עם הרווחה, ש"מכירה אותה באופן קרוב מאוד ולא בכדי וזה לא דבר של מה בכך שהילדים לא הוצאו מהבית".

הוא המשיך, "בסוף מה שנמצא הוא אותו אירוע נקודתי בו הבלשים נכנסו לבית וראו ילד בכלוב. יש פער מאוד גדול בין מה שהיא נחשדת בו לבין סיפור המעשה בפועל. היא לא עזבה את הבית וכלאה אותו בכלוב נטוש. מדובר באם מניקה של ילד בן חודשיים. להאריך את המעצר בעוד יומיים לא יוביל לחקר האמת אלא יוביל לכאב וסבל".

תינוק נמצא בכלוב, חיפה, 16 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
מעצרה של האם הוארך בארבעה ימים. התינוק שנמצא בכלוב/דוברות משטרת ישראל

מהדיון עולה שהפרקליטות כבר מלווה את החקירה - אינדיקציה לכך שמתגבש כתב אישום בעניין. "בוצעו פעולות חקירה שקידמו את החשד נגד החשודה וחיזקו אותו במובן זה, שכעת מתקיים חשד סביר לריבוי מקרים שעניינם כליאת שווא והתעללות בחסר-ישע ו/או הזנחתו", קבע השופט אחסאן חלבי בהחלטתו, "מצב דברים זה מעצים את עילות המעצר וקיימת הצדקה להמשך מעצרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully