וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה רגב משבחת את נתיבי התחבורה הציבורית - שבועיים אחרי שאיימה לסגור אותם

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 22:35

באירוע לציון תחילת נסיעות ההרצה בקו הרכבת הקלה בירושלים אמרה שרת התחבורה כי "נת"צים הם אחד הפתרונות לפקקים - אנחנו בדיונים עם האוצר להוסיף נסיעות אוטובוס שימלאו את הנת"צים". רק לפני שבועיים הורתה לבחון מחדש את הצורך בהם בכביש 1, בנתיבי איילון ובכביש החוף

בווידאו: ח”כ מירי רגב בריאיון לטלו שלו ויקי אדמקר ביום השבעת הכנסת/ניב אהרונסון, רוני כנפו

שרת התחבורה מירי רגב שיבחה היום (שני) את יעילות נתיבי התחבורה הציבורית כחלק מהמאבק בפקקים. זאת, לאחר שרק לפני שבועיים איימה לבטל את נתיבי התחבורה הציבורית שקידמה קודמתה בתפקיד מרב מיכאלי, בכביש 1, באיילון ובכביש החוף.

"נת"צים הם אחד הפתרונות לפקקים, שנקדם לצד שאטל ימי מחיפה להרצליה", אמרה רגב באירוע לציון תחילת נסיעות ההרצה בקו הרכבת הקלה בירושלים. "אנחנו בדיונים עם האוצר להוסיף נסיעות אוטובוס שימלאו את הנת"צים, ונטפל גם בשיפור תנאי הנהגים ושכרם".

מירי רגב, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
לא סגורה על עצמה. השרה מירי רגב/ראובן קסטרו

לפני שבועיים, יום אחרי ששבה למשרד התחבורה, רגב הורתה לראש הרשות לתחבורה ציבורית לבחון מחדש את הצורך בנתיבים אלה בכביש 1, באיילון ובכביש החוף. "להיתקע בפקקים ולראות נתיב תחבורה ציבורית ריק, זה לא בבית ספרי. אם הנתיב לא משמש מספיק אוטובוסים צריך להוסיף כסף כדי שיהיו יותר, או לבטל אותו", אמרה רגב.

"אקדם את הרפורמות שהתחלתי. חייבים לשפר את הממשק עם אזרחים ולחבר את מדינת ישראל ברכבות, מקריית שמונה ועד אילת", הוסיפה רגב. "פקקים הם סוגיה מטרידה, הם מבזבזים זמן ופוגעים בכלכלה. אין לזה פתרונות קסם. כדי שאנשים יוותרו על רכב פרטי הם חייבים לקבל תחבורה ציבורית טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully