וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתובב בחיתול ולוחץ על ההדק: פעוט תועד משחק בנשק בארה"ב

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 8:45

בתיעוד מאינדיאנה ניתן לראות את בן השנתיים מנופף באקדח, מכוון על עצמו ומנסה לירות, למזלו לא היה כדור בקנה. שכנים הזעיקו את המשטרה והאב נעצר, לאחר שטען כי הנשק לא שייך לו. הפעוט הועבר לבית אמו

בווידאו:ילד בן שנתיים תועד עם האקדח של אביו, ארה"ב/אתר רשמי

בתיעוד שפורסם בסוף השבוע ומזעזע את ארצות הברית ניתן לראות פעוט בן שנתיים מחזיק באקדח, מנופף בו, מכוון על עצמו ולוחץ על ההדק. למזלו של הפעוט - לא היה כדור בקנה. שכנים שהיו עדים למקרה הזעיקו את המשטרה, שעצרה את אביו של בן השנתיים, לאחר שטען כי הנשק לא שייך לו. הפעוט הועבר לבית אמו.

מחקירת המקרה עלה כי בן השנתיים מצא את אקדח ה-9 מ"מ במגירה של שולחן העבודה של אביו. כעת, הרשויות באינדיאנה, שבה התרחש המקרה, אומרות כי האב צפוי להיות מואשם בהזנחה. בתיעוד אחר של המקרה ניתן לראות את השוטרים מנסים לפענח היכן נמצא הנשק ושואלים את בן השנתיים "איפה מצאת את הצעצוע?".

האב אמר בחקירת המשטרה כי הוא ואשתו חלו לאחרונה, ושניהם ניסו להישאר ערים כדי לטפל בילד. לדבריו, זו הסיבה שככל הנראה דעתו הוסחה, וכך בנו הצליח להשיג את הנשק. בחקירתו האב המשיך לטעון כי האקדח לא שלו, ובמשטרה חושדים כי הנשק שייך לבן דודו, ששהה איתם לאחרונה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully