וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצל חלום של צעירות": סוכן הדוגמניות הואשם במעשים מגונים

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 14:22

במשך שנה הוא נמלט מהחוק - והיום מואשם שי אביטל בביצוע עבירות של מעשה מגונה בכוח ומעשים מגונים נגד שתי מתלוננות, אחת מהן קטינה בעת האירוע: "דפוס פעולה פוגעני, מלמד על מסוכנות רבה"

בווידאו: "ניצל חלום של צעירות": סוכן הדוגמניות הואשם במעשים מגונים/קרין שגיא

שנה וחצי לאחר התפוצצות הפרשה - מגיע שלב האישום: פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתב אישום בגין עבירות מין נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל. לאביטל יוחסו עבירות של מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה ומעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האישה, או מצב אחר המונע ממנה לתת הסכמה חופשית.

אתמול הודיעה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין בשתי מתלוננות, כשאחת מהן הייתה קטינה בעת ביצוע העבירה.

יש להזכיר כי סך הכול הוגשו 26 תלונות נגד סוכן הדוגמניות, שנמלט לאירופה ונתפס בהולנד בחודש אוגוסט האחרון. בתחילת החודש הוא הוסגר לישראל ומאז שוהה במעצר.

שי אביטל בדיון הארכת מעצרו, 4 בינואר 2022. ניב אהרונסון
שי אביטל בבית המשפט/ניב אהרונסון

במקרה הראשון מתואר בכתב האישום כי במהלך שנת 2019 עבדה צעירה בת 26 המכונה א.א כברמנית באירוע השקה במועדון בתל אביב, אז הכירה את אביטל. בחודשים שחלפו שמרו השניים על קשר. לאחר כמה חודשים, במהלך מסיבה שבה עבדה כברמנית, הוביל אותה אביטל לחדר אומנים, נשכב עליה ונישק אותה בזמן שהיא סגרה את פיה ודחפה אותו מעליה.

בהמשך, כך מתואר בכתב האישום, הוא נעמד מולה, תפס בשדיה כשהיא מנסה להתנגד ודפקה על הדלת כדי להזעיק עזרה. אביטל לא עצר כאן והכניס את ידו מתחת למכנסיה וסובב אותה בכוח עד שהדלת נפתחה על ידי אדם אחר ואביטל יצא מהחדר.

בכתב האישום מתואר כי אביטל ניצל את מצבה וביצע בה מעשים מגונים. הוא לקח אותה לדירתו, התפשט עד שהנערה ביקשה מידיד שלה לאסוף אותה. הפרקליטות ציינה בבקשה המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה על ידי עורכי הדין פרל ושפיר, נכתב: "התנהגותו של אביטל הפועל במתודה שחוזרת על עצמה, בין אם באיתור נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות ו/או במסיבות תוך ניהול דיאלוג מקצועי ויצירת אמון, המעילה באמון שנתנו בו הנשים הצעירות, ניצול חלומן ורצונן לעבוד במסגרת הסוכנות של המשיב, תעוזת המשיב בביצוע העבירות לכאורה במקומות ציבוריים, השיטתיות שבמעשיו, הפרש הגילאים והעובדה שלא בחל ממימוש מאווייו המיניים, גם חרף התנגדות אקטיבית, מלמדות על מסוכנותו הרבה".

עוד צוין כי: "מסוכנותו מתחזקת לנוכח מספר התלונות הנוספות שהוגשו כנגדו, המלמדות על דפוס הפעולה הפוגעני של המשיב וניצול מעמדו".

סנגורו של אביטל ביקשו לשחררו למעצר בית עם איזוק אלקטורני וטענו כי אין סכנה להימלטות על אף ששהה בחו"ל במשך שנה: "היום הוא לא בעל סוכנות. הוא כלום היום. כל הטענות האלה סתמיות. לא מאשימים אותו בבריחה הוא יצא כדין. הוא לא מסוכן. הוא מסכן. גמרו אותו". השופטת החליטה להאריך את מעצרו של אביטל לפחות עד ל-24 בינואר.


אביטל נחקר מאז הסגרתו בחשד לעבירות של מעשה מגונה, מעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה שמונע לתת הסכמה חופשית, מעשה מגונה בכוח או באיומים. מלבד התלונות שהוגשו, נגבו גם עדויות מ-86 עדים נוספים. במשטרה הדגישו אתמול כי החקירה לגבי שאר התלונות עדיין נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully