וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה לאחר שנעצר: סוכן הדוגמניות שי אביטל הוסגר לישראל

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 18:03

אביטל, שנגדו עומדות 26 תלונות של נשים שונות שטוענות כי הטריד אותן מינית, נחת בנתב"ג בליווי המשטרה. בנובמבר בית המשפט בהולנד הכריע בבקשת הרשויות בישראל להסגיר את אביטל, וכעת המשטרה צפויה להתחיל בחקירתו

עו"ד שרון נהרי, המייצג את שי אביטל בתום הדיון בעניינו/מערכת וואלה!

סוכן הדוגמניות שי אביטל הוסגר היום (שלישי) לישראל והובא ארצה בטיסה מהולנד בליווי שוטרים ישראלים. אביטל, שנגדו עומדות 26 תלונות במשטרה של נשים שטוענות כי הטריד אותן מינית ופגע בהן, נחת בנתב"ג כחצי שנה מאז נעצר באמסטרדם במסגרת שיתוף פעולה עם משטרת הולנד.

"לפני זמן קצר נחתו בישראל נציגי היחידה המרכזית במחוז תל אביב, ששבו בטיסה מאמסטרדם עם החשוד שי אביטל שהוסגר לישראל. עם נחיתתו הועבר החשוד לחקירה במשרדי הימ"ר במטה מחוז ת"א", מסרה המשטרה. מחר הוא יובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב.

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

התלונות החוזרות בעניין הטרדות מיניות מצד אביטל התפרסמו לאחר שביולי 2021 שודר תחקיר בתוכנית "הצינור" בערוץ 13, בו התלוננו מספר דוגמניות ישראליות על תקיפות מיניות ואף אונס שלהן על ידי אביטל. מספר ימים לפני חשיפת הפרשה בתקשורת, יצא אביטל לטיול מחוץ לישראל.

באוגוסט שנה שעברה נעצר אביטל באמסטרדם במסגרת שיתוף של המשטרה עם הרשויות המקומיות. בספטמבר 2022 פרקליטות המדינה הגישה בקשה לרשויות ההולנדיות להסגרת שי אביטל. וכמה חודשים לאחר מכן בית המשפט בהולנד הכריע בבקשת הרשויות בישראל להסגירו ארצה.

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully