וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוז המכני ברמת אביב ג': קבוצת נערים תקפה צעיר בשוקר חשמלי ובסכין יפנית

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 22:24

התקיפה התבצעה לאחר שהצעיר ניסה להפריד בין שני נערים שהתקוטטו. לאחר שעזב את המקום הגיעה חבורה של רעולי פנים, ולפי דברי אחותו חישמלה אותו בעזרת שוקר וכשהיה מרותק לרצפה חתכה את עורפו. נער בן 15 נעצר בחשד שהשתתף בתקיפה. "יש לנו בשכונה מפלצות", כתבה האחות

בווידאו: קטטה המונית בעזיראלי/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר בן 18, חייל בצה"ל, נפל קורבן לאלימות קשה בערב שבת, מצד חבורת נערים ברמת אביב ג' בתל אביב. הקטטה התחילה כאשר הצעיר ניסה להפריד בין שני נערים. לאחר שעזב את המקום הגיעה חבורה של רעולי פנים ותקפה אותו באמצעי תקיפה שונים. התוקפים היכו אותו, ולטענת אחותו חישמלו אותו בשוקר וכאשר היה מרותק לרצפה, חתכו את עורפו בסכין יפנית. גורמי רפואה מסרו כי הצעיר נפצע באורח בינוני. המשטרה עצרה היום נער בן 15, בחשד שהשתתף בתקיפה.

הפציעה של החייל. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"חרץ את הראש של אח שלי מאוזן לאוזן". פציעתו של החייל/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחותו של קורבן התקיפה כתבה היום בקבוצה השכונתית בפייסבוק הודעה שבה היא מספרת את גרסתה לאירוע. שתבינו שיש לנו בשכונה מפלצות", כתבה האחות, "אתמול בלילה אח שלי יצא להסתובב עם חברים, ראה ריב בין כמה ילדים מהשכונה והגיע להפריד ולהשכין שלום. העניין הסתיים, כולם בירכו אחד את השני בברכת שבת שלום ואח שלי והחברים שלו המשיכו לכיוון גן ביר".

מכאן מספרת האחות על התקיפה עצמה: "אחרי עשר דקות הגיעו שבעה נערים מהשכונה, רכובים על אופניים חשמליים, רעולי פנים. הם ריססו את אח שלי והחבורה בגז מדמיע, שלפו שוקר חשמלי וחישמלו את אח שלי!!!!!! חישמלו אותו עד שנפל על הרצפה!!! לאחר מכן כל השבעה חבטו בו, ובעודו מרותק לאדמה, חסר אונים, שלף אחד מהם סכין יפנית וחרץ לו את הראש!!!!! מאוזן לאוזן!!!! חרץ את הראש של אח שלי בעודו מרותק לרצפה!! סרט אימה!!".

היא סיפרה שאחיה הצליח להזעיק את הוריו, והוא פונה באמצעות אמבולנס וטופל בחדר הטראומה ובטיפול נמרץ. "הוא איבד כמויות של דם", היא כתבה, "שיתביישו הנערים האלה, ילדים שהשמות שלהם ידועים, בתיכון, תושבי האזור. בושה להם ולמשפחות שלהם שגידלו כאלה מפלצות". היא כנתה את המעשה "ניסיון לרצח על ידי חבורת נערים סדיסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully