וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בן ה-47 נהרג מפגיעת ברק בעמק חפר: "אסון גדול"

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 19:03

צוות רפואה שהגיע לשטח החקלאי סמוך לכניסה לקיבוץ העוגן מצא את הנפגע ללא הכרה ועם כוויות בגופו, ונאלץ לקבוע את מותו בדרך לבית החולים. קובי הותיר אחריו שני ילדיו ואב שמתגוררים בקיבוץ העוגן. "היה בחור חמד, אהוב על כולם"

בווידאו: גבר נהרג מפגיעת ברק בקיבוץ בעמק חפר/צילום: דוברות מד"א

גבר בן 47 בשם קובי משק נהרג היום (חמישי) מפגיעת ברק בשטח חקלאי בעמק חפר, סמוך לכניסה בקיבוץ העוגן. צוות רפואה שהגיע לזירה מצא את הנפגע ללא הכרה ועם כוויות בגופו, העניק לו טיפול שכלל פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו בדרך לבית החולים.

קובי הותיר אחריו שני ילדים ואב המתגוררים בקיבוץ. מהמועצה האזורית עמק חפר ומקיבוץ העוגן נמסר: "קרה לנו אסון גדול הערב. אבל כבד ירד על קיבוץ העוגן ועמק חפר כולו. קובי נולד וגדל בקיבוץ, בחור חמד, אהוב על כולם. כמנהל הנוי של הקיבוץ הוא עסק במשך שנים בטיפוחו, בחריצות ובהתמדה".

"עם היוודע דבר האסון הגיעו למקום צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי החינוכי של המועצה, על מנת לתמוך ולסייע למשפחה בשעה קשה מנשוא זו", נמסר מטעם הקיבוץ. "המועצה והקהילה כולה מחבקת את בני המשפחה והחברים".

קובי משק, נהרג מפגיעת ברק בקיבוץ העוגן, 12 בינואר 2023. באדיבות המשפחה
"בחור חמד, אהוב על כולם". קובי משק/באדיבות המשפחה
בן 47 נפגע מברק בעמק חפר, 12 בינואר 2023. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת פגיעת הברק בעמק חפר. היום/אתר רשמי, דוברות מד"א

מוקדם יותר היום פרצה שריפה בבית מגורים במושב נהלל, כתוצאה מפגיעת ברק. שלושה צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל שבצפון הארץ הוזעקו למקום. לא דווחו נפגעים, אולם נזק רב נגרם לבית. עם הגעת הצוות הראשון למקום, התברר כי פגיעת הברק הייתה בגג הרעפים של הבית. זאת, גרם לקורות העץ ממנו הוא עשוי להתלקח, וכן לאש להתפשט במקום. הצוותים נאלצו לעלות לגג הדירה, לפרק את הרעפים ולהגיע למוקד הבעירה. כעבור שעה קלה דווחה הכלה של האש, לאחר שהצוותים פעלו לכיבויה ומנעו ממנה להתפשט לכל רחבי הבית.

באוקטובר 2019 נהרג הנער אשר חזות בן ה-14 מפגיעת ברק. לצידו נפגעו גם ארבעה בני משפחתו, שנפצעו קל-בינוני. חודשיים לאחר מכן חייל נפצע קשה מפגיעת ברק בצפון הארץ. לאחר כמה שבועות הוא שוחרר מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully