וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נפצע בינוני בפיגוע דקירה באזור הר חברון

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 19:28

מבדיקת האירוע עלה כי הגבר שנדקר, ישראלי כבן 30, נטרל בעצמו את המחבל לאחר שהותקף. האירוע התרחש סמוך ליישוב עשהאל. הפצוע טופל במקום על ידי גורמי רפואה ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. אישתו של הפצוע: "המחבל היה בכניסה לבית, נס מטורף שהילדים לא היו שם"

כוח צבאי נתקע בבית אומר שליד חברון וחולץ על ידי כוחות גדולים נוספים שנשלחו למקום. 29 בנובמבר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

גבר כבן 30 נפצע היום (רביעי) באורח בינוני בפיגוע דקירה בחוות יהודה ליד התנחלות אשתמוע שמדרום להר חברון. המחבל נוטרל בזירה.

מבדיקת פרטי האירוע עלה כי לאחר שהגבר, אלישע נחום, הותקף ונדקר בפלג גופו העליון, הוא פתח בירי ונטרל את המחבל. בהמשך הגיעו למקום חובשים ופראמדיקים של מד"א, והעניקו לו טיפול רפואי, ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

אשתו של הפצוע סיפרה כי "המחבל היה בכניסה לבית שלנו, ובמקרה לא הייתי שם עם הילדים. אלישיב צעק לו: 'מי זה, מי זה', והערבי ענה: 'אני רק באתי לשתות מים'. הוא התקרב אליו ואז הוא הוציא את הסכין". לדבריה, אדם אחר הוא שהבחין בנעשה, והוציא אקדח וירה במחבל. "בעלי דיבר איתי, הוא היה בהכרה. המחבל פגע בו בראש, בצוואר ובעורף. זה היה נס מטורף שהחבר היה שם באותו זמן, ושהילדים לא היו בבית".

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע ישוב כשהוא בהכרה מלאה וסבל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון", סיפר פראמדיק מד"א אלישיב אמתי מהזירה. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. המחבל נוטרל".

זירת פיגוע הדקירה באזור הר חברון, 11 בינואר 2023. צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הפיגוע בהר חברון, היום/מד"א, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בסוף חודש שעבר נפצעו שני שוטרים באורח קל לאחר שמחבל האיץ לעברם בכפר קאסם. הנהג הדורס, נעים בדיר, נורה למוות. צוותי רפואה פינו את השוטרים לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

המפגע "הזעיק" את כוחות המשטרה למקום בטענה כי יש אירוע אלימות - ובהגיעם הוא רץ לעברם עם נשק שלוף. לאחר מכן, הוא נכנס לרכבו ודרס אותם. קצין מג"ב שפיקד על הכוחות שהוזעקו למקום, מפקח נ', סיפר כי הם הגיעו לאחר שהתקבל דיווח על זריקת בקבוקי תבערה לעבר ניידת.

"היינו בפעילות שגרתית בג'לג'וליה, תוך דקות ספורות הגענו לאירוע וישר אמרתי ללוחמים לעלות על ציוד מיגון מלא", שחזר. "בהתחלה זרקו עלינו אבנים ובקבוקי תעברה והגבנו בירי אמצעים לפיזור הפגנות. לפתע אני והלוחמים שאיתי מזהים מחבל שנכנס לתוך רכב וטס לעברנו בנסיעה לאחור, פתחנו באש לעברו ונטרלנו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully