וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר ביקש להיפגש עם היועצת המשפטית לממשלה על אכיפת האיסור על הנפת דגלי פלסטין

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 18:36

השר לביטחון לאומי פנה לבהרב מיארה ודרש לדון עמה בבקשתו לאכוף איסור גורף על הנפת דגלי אש"ף. הוא אף התייחס להפגנות הקרובות, ושב על בקשתו ליחס "שווה": "חשוב שהמשטרה תפעל בשווין בין מפגינים, חרדים או ערבים, שמאלנים או ימנים, דתיים או חילונים"

בווידאו: בן גביר עלה להר הבית: "לא נכנע לארגון טרור"/מערכת וואלה!

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה ליועצת המשפטית גלי בהרב מיארה וביקש לדון עמה בסוגיית הנפת דגלי פלסטין. זאת בהמשך לדרישתו מהמשטרה לאכוף באופן גורף את האיסור על הנפת הדגלים ועמדת הארגון כי האכיפה בנושא תתבצע באופן פרטני ולא כמדיניות. הפנייה נעשתה בהמשך לפגישה של בן גביר עם המפכ"ל קובי שבתאי, לקראת ההפגנות המתוכננות בשבת נגד הממשלה.

הפגנת מחאה נגד המהפכה המשפטית של נתניהו, כיכר הבימה, 7 בינואר 2022. ראובן קסטרו
בראש סדר העדיפויות של בן גביר. דגל פלסטין בהפגנה בתל אביב/ראובן קסטרו

בפנייתו, הדגיש השר כי "חופש ההפגנה הוא ערך יסוד בדמוקרטיה, והוא יקר לכולנו", אך הוסיף כי "עמדתי היא כי חשוב שהמשטרה תפעל בשווין בין מפגינים, חרדים או ערבים, שמאלנים או ימנים, דתיים או חילונים". בן גביר התייחס גם לסוגיית הנפת דגלי אש"ף, שכמה מהם נצפו בהפגנות האחרונות נגד הממשלה, וביקש כי המדיניות של המשטרה ביחס אליהם תהיה גורפת, ולא על בסיס כל מקרה לגופו.

בן גביר נפגש עם המפכ"ל ביום ראשון ודן עמו בשחרור של המחבל כרים יונס. הוא הנחה את המפכ"ל כי מעתה והלאה לכל קצין זוטר תינתן הסמכות להסיר את דגלי פלסטין ואין צורך יותר באישור מפקד מחוז או מפקד מרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully