וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה לפרלמנט בברזיל, בן ה-6 בארה"ב שירה במורתו, והבניין המכוער בעולם | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 16:30

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו/מערכת וואלה

אלפים מתומכי נשיא ברזיל לשעבר בולסונארו פרצו אתמול לפרלמנט ובית המשפט העליון, וכיתרו את ארמון הנשיאות במדינה. בסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות נראים המתפרעים פורצים לזירות תוך קריאות נגד הנשיא המכהן, כשחלקם מניפים את דגל המדינה ומנפצים רהיטים בתוך הבניינים. כוחות הביטחון התעמתו עם המתפרעים והצליחו להשיב את הסדר למקום. הנשיא המכהן לולה דה סילבה, כינה את המתפרעים "פשיסטים קנאים" ואמר כי הם ייענשו בחומרה. בולסונארו נמלט לפלורידה לפני שבוע, שם הוא מוגן מתביעות משפטיות נגדו, בין היתר בגלל ניהול אנטי דמוקרטי והאופן שבו ניהל את מגפת הקורונה.

תגובות קשות לירי המורה בבית הספר היסודי במדינת ווירג'יניה שבוצע על ידי ילד בן 6 בלבד, כנראה בגלל מחלוקת שעלתה בכיתה. על פי עדויות של תלמידים מבית הספר, נמסר כי לאחר הירי מורים
כינסו במהרה את כל התלמידים ששהו בהפסקה לאולם הספורט מחשש לאירוע ירי גדול. "אף אחד לא הבין מה זה, כולם בכו מפחד". בינתיים, חל שיפור במצבה של המורה והיא מאושפזת בבית החולים.
ממשטרת וירג'יניה נמסר כי עד כה טרם התברר מהיכן התלמיד היורה השיג את הנשק. ואיך הוא הכניס את האקדח לשטח המוסד.

הבניין הכי מכוער בעולם - והוא משלנו!. בניין אחד בבת ים זכה בסוף השבוע בתואר המפוקפק -והוא אפילו לא ידע שהוא כזה. אלפי גולשים בחרו בבניין כמבנה המגורים המכוער ביותר בעולם. הבניין מתנשא לגובה של כ-12 קומות והוא חלק מקומפלקס מסחרי גדול שכולל בין השאר אולם אירועים, חנויות וחניות. הדירוג של המבנה עקף מבנים מכוערים ממדינות אחרות, כמו בלוק מגורים סובייטי בבולגריה, שכונות עוני מלאות בפחונים בפיליפינים ושכונת מהגרים בצרפת. אז איך מגיעים לתואר הזה? כנראה שילוב בין גודלו וגובהו של הבניין, מצב ההזנחה שלו, תוסיפו לכך תריסים מיושנים, סורגים מחלידים ומנועי מזגנים שנתלים על חלקו החיצוני של הבניין, אז די קשה להתווכח עם התוצאה.


וואלה! תיקתקנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully