וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה התחלפה, אבל לשרים לשעבר עדיין שמורה חניה במרכז תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 17:37

יותר משבוע לאחר ההשבעה וחילופי התפקידים, והחניות של השרים לשעבר מיכאלי והורוביץ עדיין מסומנות כשמורות. השניים מתגוררים במרכז תל אביב, באזור שמאופיין במצוקת חניה גדולה. מיכאלי: "באחריות העירייה ומשרד התחבורה להסדיר זאת". עיריית ת"א: יטופל בימים הקרובים

החניה השמורה ליד ביתו של ניצן הורוביץ, תל אביב, 9 בינואר 2023. יותם רונן
החניה השמורה ליד ביתו של הורוביץ/יותם רונן
החניה השמורה ליד ביתה של מרב מיכאלי, תל אביב, 9 בינואר 2023. יותם רונן
החניה השמורה ליד ביתה של מיכאלי/יותם רונן
שר הבריאות ניצן הורוביץ ושרת התחבורה מרב מיכאלי במצעד הגאווה בחיפה. 18 ביוני 2021. דוברות עיריית חיפה ראובן כהן, אתר רשמי
הורוביץ ומיכאלי/אתר רשמי, דוברות עיריית חיפה ראובן כהן

יותר משבוע לאחר השבעת הממשלה החדשה וטקסי חילופי התפקידים, החניות המיועדות לשרים לשעבר עדיין מסומנות ליד ביתם בתל אביב. בתמונה שהעלה עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון לטוויטר, נראה לדבריו רכבו של ליאור שליין, בן זוגה של שרת התחבורה לשעבר מרב מיכאלי, חונה במקום השמור לה. החניה השייכת לשר הבריאות לשעבר ניצן הורוביץ גם היא עומדת במקומה.

הורוביץ ומיכאלי מתגוררים במרכז תל אביב, אזור שמאופיין במצוקת חניה גדולה. אך נכון להיום, השלט עם הכיתוב "מקום חניה השמור לרכב ביטחון" וסימון המלבן הלבן מתחתיו לא הוסר ממקומו ליד דירתם. בעירייה טענו כי יטפלו בנושא בימים הקרובים, כולל במיקומי החניות לשרים החדשים.

מעיריית תל אביב נמסר כי "עיריית תל אביב-יפו פועלת על פי הנחיות ודרישות משרדי הממשלה בנושא. בימים אלו אנו מבטלים את שילוטי החניות לשרים היוצאים ומנפיקים לנכנסים".

מיכאלי סירבה להגיב, והפנתה לעיריית תל אביב ומשרד התחבורה: "באחריותם להסדיר את חניות השרים ברגע שהם מתחלפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully