וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר בתחנת דלק בדרום חשוד שעזר לשדוד את המקום

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 17:00

המשטרה עצרה שלושה חשודים בשוד של תחנה בסמוך ליישוב כמהין, בנוסף למוכר שתועד יוצא מהמקום בעת שהם נכנסו. בשנה החולפת אירעו מעשי שוד רבים של תחנות דלק בנגב

בווידאו: חשד: שדדו את חנות הנוחות בתחנת הדלק - וקיבלו עזרה מבפנים/שימוש לפי סעיף 27 א', לחוק זכויות יוצרים

לפני כחודש וחצי נשדדה תחנת דלק בסמוך לישוב כמהין שבנגב, והקופה המלאה וקופסאות סיגריות נגנבו ממנה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ונלקחו מצלמות האבטחה, שבהן נראו שלושה חשודים רעולי פנים נכנסים עם אלות לתחנת הדלק ולוקחים את השלל.

המשטרה עצרה לפני כשבוע שניים מהחשודים והאריכה את מעצרם, אך במפתיע עצרה את המוכר בחנות. במצלמות האבטחה ניתן לראות שהשלושה נכנסים אל התחנה והמוכר יוצא מהחנות. במשטרה חושדים כי היה שיתוף פעולה בין השלושה למוכר, ולכן הוא נכנס לשירותים לפני שהם הגיעו ויצא רק לאחר סיום השוד. בשנה האחרונה היו מקרי שוד רבים של תחנות דלק בנגב כשרק בשבוע שעבר נשדדו שתי תחנות באזור.

זירת חיסול בתחנת דלק, אזור, 3 באוקטובר 2022. שלומי גבאי
אילוסטרציה/שלומי גבאי

עורכי הדין איל הדר ושלום פיניאה, המייצגים את אחד החשודים, מסרו בתגובה כי החשוד מכחיש את המיוחס לו: "הראיות שהוצגו בפני בית המשפט אינן מבססות את עבירת השוד אלא לכל היותר עבירת גניבה. כמו כן אין באותן ראיות בכדי לקשור חשודים אלה דוקא למעשה. העניין יתברר וילובן בהמשך ההליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully