וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת: "אין מקום בעידן הזה לשידור ציבורי ולגל"צ"

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 13:19

קרעי, שהביע את רצונו בעבר בהפרטת התאגיד השידור הציבורי וסגירת התחנה הצבאית, טען כי ערוץ כאן "ממשטר את השיח". על אף זאת, הוא הדגיש: "בעיניי כל הרגולציה על התוכן מיותר". במהלך דבריו צעקות פרצו מהקהל

בווידאו: קרעי: אין מקום בעידן הזה לשידור ציבורי, הוא ממשטר את השיח/ניב אהרונסון

שר התקשורת שלמה קרעי אמר היום (שני) כי תאגיד השידור הציבורי "כאן" ממשטר את השיח. "כשיש משטור של תוכן - זה לא טוב. אין מקום בעידן הזה לשידור ציבורי", אמר השר בריאיון לרועי כ"ץ בכנס "DIGIT" באוניברסיטת רייכמן. עם זאת, הוא הדגיש: "בעיניי כל הרגולציה על התוכן מיותר". במהלך דבריו פרצו צעקות מהקהל.

בעניין סגירת גלי צה"ל אמר קרעי כי "שרי הביטחון לדורותיהם ניסו לסגור את התחנה". לטענתו, גם שר הביטחון הקודם בני גנץ רצה לעשות זאת, "עד שהבין שהוא יכול לשלוט בתחנה". לדברי שר התקשורת, "צריך להסיר גורמים שפוגעים בשוק החופשי וכשיש שחקן שמקבל מאות מיליוני שקלים בשנה והמועצות שמנתקות בין התכנים והציבור - זה דבר לא טוב".

שר התקשורת שלמה קרעי בכנס DIGIT 2023 לעיתונות אונליין, אוניברסיטת רייכמן, 9 בינואר 2023. ניב אהרונסון
"התאגיד ממשטר את השיח". קרעי/ניב אהרונסון

קרעי הוא תומך נלהב בסגירת תאגיד השידור הציבורי והפרטת גלי צה"ל והגיש כבר הצעות חוק בנושא עוד לפני הקמת הממשלה. מיד עם קבלת תפקיד שר התקשורת אמר על הפרטת תאגיד השידור כי "נלמד את הנושא ונפעל כדי שיהיה לנו כאן שוק תקשורת תחרותי".

שר התקשורת מוביל מטעם הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו את המאבק בתקשורת, ונחשב לסמן הקיצוני ביותר בנושא. לפי כחודשיים, בעקבות דיווח כי מפלגת הליכוד מעוניינת לסגור את התאגיד, מסר קרעי כי "לא מכיר את הדיבורים על זה בחדרי המשא ומתן, אך זו התוצאה שאליה אני מוביל בשלוש השנים האחרונות בקידום סדר יום של שוק תקשורת חופשי ותחרות - אין שום סיבה שנמשיך לממן שידור ציבורי בכמעט מיליארד ש"ח בשנה. התאגיד תחילה, גל"צ אחר כך. אפשר גם במקביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully