וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 40 נורה למוות ביפו. המשטרה עצרה צעיר בן 18 בחשד לרצח

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 11:52

מותו של הנרצח, מהראן אבו סיף, שנפצע קשה בירי, נקבע בבית החולים וולפסון. החשוד במעשה יובא אחר הצהריים בפני שופט לדיון בעניינו. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע נחקרות

בווידאו: תיעוד ניסיון רצח של איש עסקים בכפר יאסיף. דצמבר 2022/מערכת וואלה!

מהראן אבו סיף, גבר כבן 40, נורה הלילה (שני) ביפו, ומת מפצעיו בבית החולים. אבו סיף פונה לבית החולים וולפסון במצב קשה, ושם נקבע מותו לפנות בוקר. נסיבות האירוע נחקרות.

המשטרה עצרה הבוקר חשוד במעורבות ברצח. החשוד הוא תושב יפו, בן 18. הוא יובא בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב בשעה 14:00 לדיון בעניינו.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את נסיבות האירוע/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול פורסם שמו של הנער בן ה-15, נתנאל אהרון מלקו, שנדקר למוות בראשון לציון בשבוע שעבר. לדברי מקורב למשפחה, ככל הנראה מדובר בטעות בזיהוי והוא לא היה היעד. התוקפים רדפו אחרי נתנאל וחבר נוסף עד שדקרו אותו.

חבריו של נתנאל הספידו אותו ברשתיות החברתיות "תשמור עלינו מלמעלה", כתב אחד מהם. חבר אחר הוסיף: "נתנאל אני אוהב אותך לא משנה מה. רק שתדע שכולם אוהבים בן אדם כמוך עם לב. תמיד עזרת שמישהו היה צריך עזרה לא פחדת לעמוד על שלך".

ביום שישי נורה למוות גבר בן 44 ביישוב אעבלין שבגליל. באירוע נורה ונפצע גם גבר נוסף. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בסכסוך בין שתי משפחות פשע.

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר עם פצעי ירי וללא סמני חיים וקבע את מותו במקום. כמו כן, העניק הצוות טיפול רפואי לפצוע נוסף בזירה, גבר בן 33 במצב קשה, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי מדובר בסכסוך בין משפחות עבריינים.

ביום חמישי נרצח קבלן מוכר תושב ראשון לציון, כבן 60, סמוך לתחנת הדלק בדרך המכבים עיר. בתיעוד ממצלמת האבטחה מהאירוע נראה הקבלן יוצא מהמונית ונפגש עם אדם, שיורה בו. לאחר מכן נמלט הקבלן הפצוע בריצה והחשוד נמלט משם גם הוא. הרקע לחיסול הוא ככל הנראה סכסוך עסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully