וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניו של צעיר נגנבו בת"א - מכשיר האיתור שהצמיד להם גילה שהגיעו לעזה

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 19:03

סטודנט גילה שניסרו את המנעול איתו קשר את האופניים שלו, ושהם נגנבו. תחילה מכשיר האיתור שהצמיד להם לא שידר כל אות, אך חודשיים לאחר מכן קיבל לפתע התראת מיקום באייפד מפתיעה ביותר: "חשבתי שאם הם נגנבים ב'וורסט קייס' אצטרך להזעיק משטרה, לא לפתוח מבצע צבאי"

האופניים של אלכס שנגנבו לשטח עזה. ינואר 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
האופניים של אלכס שנגנבו/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אופניו של צעיר בן 27 נגנבו סמוך לביתו בתל אביב לפני חודשיים, ועד עתה לא הצליח למצוא אותם. הבוקר (ראשון) נשלחה אליו התראת מיקום ממכשיר האיתור שהצמיד אליהם, והוא גילה שהאופניים הספיקו לעבור כברת דרך, עד לעזה.

"לפני כמה חודשים נגנבו לי האופניים, שהיו קשורים מתחת לדירה שלי בפלורנטין. באו עם מסור דיסק באמצע הלילה וחתכו את המנעול", סיפר אלכס אבי בן ה-27. "קמתי בבוקר והם לא היו". אבי, סטודנט לפיזיקה באוניברסיטת תל אביב, שיתף בתסכול בחשבון הטוויטר שלו. "אני: עובד קשה בחופש חוסך כסף לסמסטר הקרוב. היקום:", כתב, וצירף תמונה של המנעול החתוך.

המיקום בו נמצאים האופניים של אלכס . ינואר 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ההתראה שקיבל אלכס על מיקום אופניו/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הוא היה מודע למספר הגבוה של גניבות האופניים בשכונה, והכניס לאופניים "איירטאג" - מכשיר איתור של חברת אפל. "שמתי אותו בשלדה מזמן כי ידעתי שדברים כאלה קורים. אבל כנראה ששמתי אותו לא טוב, ולא תמיד קיבלתי ממנו אות", המשיך. "כשנגנבו לי האופניים, דבר ראשון שעשיתי היה לבדוק באפליקציה באייפד - אבל לא היה אות".

אבי עדיין לא הספיק לקנות אופניים חדשות, אבל את מיקומן של אלה שאבדו כבר חשב שלא ידע לעולם. "היום קפצה לי התראה באייפד ופתאום ראיתי שהם בעזה. יש לי יותר שאלות מתשובות", הודה, ושב להתבדח בטוויטר: "כששמתי איירטאג באופניים חשבתי שאם הם נגנבים ב'וורסט קייס' אצטרך להזעיק את המשטרה, לא לפתוח במבצע צבאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully