וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי הסברים: נהגים עם ותק של כ-30 שנה במשרד ראש הממשלה פוטרו

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 14:37

שלושה נהגי שיירת רה"מ פוטרו ללא שימוע, ומיד אחרי שנקראו לשיחה עם מנהלת משאבי האנוש בלשכה. הנהגים עבדו בעבר עם ראשי ממשלה רבים, וביניהם נתניהו, אך גם עם בנט ולפיד. "לאחר שבחים ומחמאות מכל אישיות שנהגו אותו נשללו זכויותיהם משל היו חפץ נייח"

נתניהו לפני הצגת תוכנית לוין: נכין רפורמות שיבטיחו איזון נכון בין שלוש הרשויות/מערכת וואלה

שלושה נהגים משיירת ראש הממשלה בנימין נתניהו פוטרו לאחרונה מתפקידם ללא שימוע לפני פיטורים - כך פורסם אמש (שישי) ב-N12. לנהגים שפוטרו ותק של כ-30 שנה, והם עבדו עם ראשי ממשלה רבים, ביניהם יצחק שמיר, שמעון פרס, יצחק רבין ואהוד ברק, וגם נפתלי בנט ויאיר לפיד נתניהו.

הנהגים סיפרו כי הם נקראו למנהלת משאבי האנוש ביום שלישי האחרון, והיא הודיעה להם שלא ימשיכו בעבודתם החל מהרגע השיחה. במכתב שנשלח באמצעות עורכת הדין סיגל פעיל ללשכת ראש הממשלה נכתב: "הכיצד לאחר עשרות שנות עבודה בתפקיד זה עם תשעה ראשי ממשלה שונים ובכללם ראש הממשלה נתניהו, לאחר שבחים ומחמאות מכל אישיות שנהגו אותו או בשיירת המלווה אותו ובכלל זה מראש הממשלה נתניהו נשללה ממרשנו באבחה אחת משרתם".

בנימין נתניהו ביציאה מפגישת מו"מ להרכבת ממשלה, מלון לאונרדו ירושלים, 30 בנובמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
בנימין נתניהו ביציאה מפגישת מו"מ להרכבת ממשלה, מלון לאונרדו ירושלים, 30 בנובמבר 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

"זאת תוך שלילת זכויותיהם כעובדים וכבני אדם, ללא כל זכות טיעון ללא כל הנמקה ולו למראית עין, ללא כל הליך וללא כל סיבה משל היו חפץ נייח נטול זכויות", הוסיפה עורכת הדין. בלשכת נתניהו סירבו למסור תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully