וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה את חגיגות שחרורו של האסיר שרצח את החייל ברומברג בכפר עארה

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 23:55

באירוע לרגל שחרור כרים יונס מהכלא, תלו החוגגים דגלי פלסטין ופת"ח, אותם הורתה המשטרה שהגיעה למקום, להסיר. לאחר מכן החוגגים התפזרו עצמאית. אירוע דומה צפוי בכפר בעוד כשבועיים, אז עתיד להשתחרר גם בן דודו ושותפו של יונס לרצח, שאירע לפני 40 שנה

בווידאו: כוחות משטרה מגיעים לכפר עארה/דוברות משטרת ישראל

כוחות משטרה גדולים נכנסו הערב (שישי) לכפר עארה בצפון, שם נמשכו מאתמול החגיגות על שחרורו של האסיר כרים יונס, שרצח את החייל אברהם ברומברג לפני 40 שנה. השוטרים הורו לתושבים להוריד את דגלי פלסטין ופת"ח שהונפו במקום, והודיעו על פיזור האירוע. לאחר מכן נותרו במתחם כוחות מצומצמים לצורך כוננות, אולם החוגגים התפזרו עצמאית משם.

כבר אתמול נכנס לכפר כוח משטרה בפיקודו של סנ"צ יניב רונן, סגן מפקד מרחב מנשה, והזהיר את המשפחה שלא להניף דגלי פלסטין. בעקבות הגעת השוטרים, הדגלים הורדו לשעה קלה, אך שבו לאחר מכן.

אירוע דומה צפוי בעוד כשבועיים, ב-19 בינואר, לאחר שישתחרר אסיר נוסף מהכלא, מאהר יונס, שהוא בן דודו של כרים יונס ושותפו לחולית הרצח של החייל אבי ברומברג.

חגיגות שחרורו של האסיר המשוחרר כרים יונס בכפר עארה, 6 בינואר 2023. מוחמד חליליה, אתר רשמי
הניפו דגלי פלסטין. החגיגות בכפר עארה, הערב/אתר רשמי, מוחמד חליליה
כוחות משטרה בכניסה לכפר עארה, בו נערכות חגיגות לרגל שחרורו של האסיר המשוחרר כרים יונס, שלקח חלק ברצח החייל אברהם ברומברג לפני 40 שנה, 6 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה בכניסה לכפר, הערב/דוברות משטרת ישראל
אברהם ברומברג. באדיבות המשפחה
אברהם ברומברג/באדיבות המשפחה

כרים יונס שוחרר אתמול לאחר 40 שנות מאסר אותו ריצה בעקבות רצח ברומברג. עם שחרורו שב לכפר שלו, עארה, שם חגגו לו התושבים. החגיגות התקיימו על אף הנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שאמר כי לא יאפשר את קיומן. יונס מצידו, הבהיר גם בעת שחרורו את כוונותיו להמשך, "אני וכל האסירים מוכנים להקריב עוד יותר למען פלסטין וחירותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully