וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 30 קיבל חיסון קורונה - ומת שעות לאחר מכן

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 13:58

הגבר הגיע למרפאת ביאליק בנס ציונה והתלונן כי הוא חש ברע. הוא התמוטט והצוות הרפואי החל בהחייאה, במקביל להזמנת ניידת טיפול נמרץ. למרות מאמצי הרופאים מותו נקבע במקום. המקרה דווח למשרד הבריאות והנסיבות נבדקות

בווידאו: מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי אומר שרואים כבר את סוף מגיפת הקורונה/צילום: רויטרס

גבר כבן 30 מת אתמול (חמישי) - שעות לאחר שקיבל חיסון לקורונה. הגבר הגיע למרפאת ביאליק בנס ציונה והתלונן כי הוא חש ברע. הוא התמוטט וצוות המרפאה החל בהחייאה, תוך הזמנת ניידת טיפול נמרץ. מאמצי הרופאים לא נשאו פרי ומותו נקבע שעות לאחר קבלת החיסון. המקרה דווח למשרד הבריאות והנסיבות נבדקות.

בהודעת קופת החולים נמסר כי בשלב זה לא ניתן להצביע על קשר בין האירועים. "אנחנו משתתפים בצערה של המשפחה. למרבה הצער ולמרות כל המאמצים להצילו לא צלחו והצוותים נאלצו לקבוע את מותו".

חיסון קורונה חדש לזן האומיקרון. ראובן קסטרו
חיסון לקורונה/ראובן קסטרו

בד בבד, בשבוע שעבר שר הבריאות אריה דרעי הורה כי אזרחים זרים יוכלו לעלות על טיסה לישראל מסין - רק בכפוף לבדיקת קורונה שלילית. זאת, בהמשך לדיווחים על התפרצות מגפת הקורונה בסין. עוד הנחה השר את הדרג המקצועי לפעול להקמת נקודת דיגום וולונטרית בנתב"ג לשבים מסין. דרעי, קיבל את המלצות הדרג המקצועי והורה להמשיך ולעקוב אחר נתוני התחלואה. משרד הבריאות המליץ לאזרחים ישראלים להימנע מהגעה לסין שלא לצורך חיוני.

בימים האחרונים החלו ברחבי העולם בנקיטת צעדים נגד התפשטות נגיף הקורונה בעקבות הגל החדש איתו מתמודדות כעת הרשויות בסין. ארצות הברית הודיעה כי החל מ-5 בינואר, סינים שרוצים להיכנס אליה חייבים להראות בדיקת קורונה שלילית שנערכה יומיים לפני הטיסה. איטליה, יפן, הודו, מלזיה וטייוואן הודיעו לפני כעשרה ימים על חובת ביצוע בדיקות לכל אדם שיגיע מסין. בצרפת דווקא החליטו לא להטיל מגבלות בגבול. עם זאת, ממשרדי הבריאות והפנים הישראליים נמסר כי כרגע לא צפויה הגבלה על המגיעים מסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully