וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת פיתוי וסחיטה מינית: "לבנון עצרה לוחם חיזבאללה לשעבר שגוייס ע"י המוסד"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 14:00

העיתון אל-אחבאר, המזוהה עם חיזבאללה, דיווח כי פעיל לשעבר בארגון פותה באפריקה על ידי אישה בלגית ואז נסחט על ידי אנשי מוסד. הוא נדרש לשוב ללבנון כדי להתגייס מחדש לחיזבאללה, אך לפי הדיווח הוא לא צלח במשימתו ונעצר על ידי מנגנוני הביטחון

לוחמי חיזבאללה בטקס לזכרו של מפקד כוח קודס, קאסם סולימאני, בביירות, לבנון, 3 בינואר 2023. רויטרס
לוחמי חיזבאללה בטקס לזכרו של מפקד כוח קודס, קאסם סולימאני, בביירות, לבנון, 3 בינואר 2023/רויטרס

כוחות הביטחון בלבנון עצרו לוחם חיזבאללה לשעבר שגויס על ידי המוסד באפריקה לטובת ריגול אחרי הארגון - כך דווח היום (רביעי) בעיתון הלבנוני אל-אחבאר המזוהה עם חיזבאללה. על פי הדיווח, הלוחם, שזוהה בתור מוחסן ס', סולק משורות חיזבאללה בשל עבירות משמעת ועבר לאפריקה, שם עבד בחברת אבטחה.

בפריטאון, בירת סרי לנקה, הוא התוודע ביוני 2021 לאזרחית בלגית, "שרלוט", שהזמינה אותו לביתה וקיימה עמו יחסי מין, מבלי שידע שהוא מתועד. לאחר שניסה ליצור כמה קשר שוב כעבור כמה ימים, היא נעלמה והוא קיבל שיחה מסתורית מאדם שהזדהה בתור איש מוסד. לפי הדיווח, מוחסן אוים שהסרטונים המביכים יישלחו למשפחתו, ואנשי מוסד חקרו אותו לגבי עברו בחיזבאללה ועל אנשי ארגון אחרים החיים באפריקה.

הוא נדרש לשוב ללבנון ולנסות לשוב לשורות הארגון, תמורת 12 אלף דולר שקיבל בכמה פעימות. לפי הדיווח, הוא לא הצליח במשימתו, ובספטמבר הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון בעיר נקורה, שם עבד יחד עם חמו בהתקנת פנלים סולריים. הוא הודה, לפי הדיווח, שקיבל מכשירים אלקטרוניים ממפעיליו במוסד כדי להעביר הודעות מוצפנות וכי הוא התבקש להשמיד אותם יום לפני המעצר - אך הוא לא עשה זאת משום שלא קיבל מכשירים חלופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully