וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מהפעוטון בת"א מספרת: "שאלתי את בני מה קורה כשהסייעת כועסת, והוא הרביץ לי"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 18:37

בת אל, אם לאחד הילדים בגן שבו נעצרה סייעת בחשד להתעללות סיפרה לוואלה! על התחושות אחרי חשיפת ההקלטות המפלילות: "אתה רואה את הבן שלך קופץ ושמח כשהוא הולך לגן ולא משער לעצמך שהוא חוטף מכות". על השינוי בהתנהגות של בנה: "הוא משתולל כשמדברים על הסיטואציה"

בווידאו: חשד להתעללות בגן ילדים בתל אביב/מערכת וואלה!

יממה לאחר שהמשטרה פתחה בבדיקת חשד להתעללות במעון לפעוטות בני שנה וחצי בתל אביב, הורים בגן הביעו את תחושת הזעזוע מהחשדות שנחשפו. החשודה המעשה, אחת הסייעות בגן שנעצרה, הכתה לכאורה את הפעוטות, משכה אותם וצבטה אותה. כמו כן, בהקלטות שהגיעו לידי וואלה! נשמעה עובדת הגן צועקת על הפעוטות הבוכים, ובמקביל רעשים חזקים של חפצים נזרקים.

בת אל, אם לאחד הילדים בגן שבו נעצרה סייעת בחשד להתעללות, סיפרה על ההתנהגות של בנה לאחר הסיטואציה שחווה בגן. "כשמדובבים את הבן שלנו הוא מראה מה עשו לו, משתולל כשמדברים על הסיטואציה. כשאני שואלת מה קורה כשהסייעת כועסת הוא נותן לי מכות. אתמול הוא גם דחף את בעלי".

אמא שהתעללו בבנה בגן. מתוך דיון הארכת מעצר לגננת החשודה בהתעללות, בימ"ש השלום ת"א
ינואר 2023. ניב אהרונסון, אורי סלע
"זה כנראה גן הזוועות". בת אל/אורי סלע, ניב אהרונסון
בווידאו: הארכת מעצר פרשת התעללות בגן תל אביב/מערכת וואלה!

בת אל תיארה את התחושות הקשות לאחר חשיפת החשדות. "זה גן הזוועות כנראה. זה לא מגיע לילדים שלנו. אין מילים לעכל דבר כזה, כשאתה שומע ביום בהיר שמתעללים בבן שלך, תינוק חסר ישע. שמענו הקלטות, צרחות, משטר סובייטי. אתה רואה את הבן שלך קופץ ושמח הולך לגן ולא משער לעצמך שהוא חוטף מכות. לא יכולתי לדמיין את זה, הזדעזעתי".

בית משפט השלום האריך את מעצרה של החשודה עד 6 בינואר. "קיימים חומרי חקירה הקושרים את החשודה לעבירות. ניתן לראות את החשודה אוחזת את הילדים בחוזקה, גוררת אותם, משליכה אחד מהם על כיסא ונוהגת כלפיהם באגרסיביות. ילדים כה קטנים תלויים בחסדיה של המטפלת ומכאן נובעת החומרה", קבעה השופטת אביטל אמסלם-גלבוע. "החשודה קושרת את עצמה חלקית למעשים ומתארת קושי לראות אותם. בסרטונים לא נראית תקיפה במכות אך המעשים עדיין חמורים".

עורך דינה של הסייעת, עופר בן נתן, טען כי "היא גננת שההורים אוהבים, מעולם לא נטענו נגדה טענות כאלה. המעשים שבסרטונים לא מראים רף חומרה גבוה והיא נתנה הסבר למעשים. היא סיפרה בעצמה שמשכה בכוח והושיבה את אחד הילדים וטענה שהוא נכד של גננת בגן".

חשד להתעללות בגן ילדים בתל אביב. מטה המאבק למען הילדים, עיבוד תמונה
הפעוטון בו נחשפה פרשת ההתעללות/עיבוד תמונה, מטה המאבק למען הילדים

בתחילת השבוע הגישה אם לאחד הפעוטות תלונה במשטרה, אך מאז חזרה בה, ייתכן שמחשש להתנכלות. אולם, אז הועברה למטה המאבק למען הילדים ההקלטה בה צועקת הסייעת על הפעוטות. בעקבות אותה הקלטה, הזמין המטה הפיקוח על המעונות במשרד החינוך כדי שיבחן את המתרחש במקום.

המפקחת, שהגיעה אתמול בבוקר למעון, צפתה בהקלטות ממצלמות האבטחה במקום. בתום הצפייה הזעיקה המפקחת את המשטרה בטענה כי אכן מתעללים בפעוטות במקום. ניידת הגיעה למקום לאחר זמן קצר ואספה את חומרי הווידאו להמשך צפייה ובדיקה. היום צפויה המפקחת להגיש תלונה רשמית בתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully