וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקשו טרמפ: זוג פורצים בפלורידה התקשרו למשטרה - שנותרה המומה

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 7:32

גבר שנחשד בפריצה לחנות באורלנדו, ובת זוגתו, התקשרו למוקד החירום וביקשו סיוע בהעברת החפצים מהבית אליו פרצו. בנוסף, ביקשה האישה שיסיעו אותה לשדה התעופה כדי שתוכל לבלות את סוף השבוע של השנה החדשה בניו יורק. השוטרים ההמומים לקחו את השניים ישירות למעצר

בווידאו: תושב טירה פרץ לבית קפה, גנב אלפי שקלים ואיים על השוטרים/מצלמות אבטחה

זוג במדינת פלורידה בארצות הברית נעצר לאחר שהתקשרו ל-911, מוקד החירום האמריקני, וביקשו עזרה בהעברת חפצים מבית שאליו פרצו - כך דיווחו הרשויות במדינה.

ביום שבת התקבלה במוקד החירום שיחה טלפונית ללא מענה. לאחר מכן, נשלחו שוטרים במחוז פולק במדינה לבית ממנו בוצעה השיחה. המשטרה הסיקה כי בבית לא גר איש ואז איתרה בפנים גבר ואישה שנכנסו באמצעות דלת לא נעולה.

האישה סיפרה לשוטרים שחייגה ל-911 על מנת שיסייעו להם בהעברת החפצים מהבית שאליו פרצו. ובנוסף שאלה אם יוכלו להסיע אותה כ"טרמפ" לשדה התעופה כדי שתוכל לבלות את סוף השבוע שלה בניו יורק.

שיחת חירום למוקד 911. ShutterStock
הזוג חייג למוקד החירום וביקש טרמפ לשדה התעופה/ShutterStock

בפוסט שפרסמה משטרה המקומית בפייסבוק נכתב כי אכן סייעו לזוג בשינוע הציוד והם קיבלו טרמפ, אך במקום להגיע לשדה התעופה - נלקחו הישר למעצר בתחנת המשטרה. "הם מוזמנים להישאר שם כל סוף השבוע. התחנה ממילא הרבה יותר טובה מניו יורק".

הגבר שנתפס היה חשוד והמשטרה חיפשה אחריו לאחר שמוקדם יותר באותו יום זוהה בסרטון אבטחה כשהוא פורץ לחנות באולנדו וגונב ממנה דברים. כמו כן, הוא הואשם בפריצה וגניבה מהחנות ומבית המגורים אליו פרצו השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully