וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס ימנה את ח"כית הליכוד לשעבר אסנת מארק כמנכ"לית משרד החדשנות והמדע

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 7:53

מארק תהיה המנכ"לית הראשונה שצפויה להתמנות בממשלה ה-37. היא כיהנה כח"כית מטעם הליכוד בכנסת ה-21 וה-23, אך לא הגיעה למקום ריאלי בפריימריז האחרונים, ונחשבת מקורבת לראש הממשלה ורעייתו

בווידאו: ח"כ אופיר אקוניס בריאיון לטל שלו באולפן וואלה!/צילום: סטילס: ראובן קסטרו

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס מתכוון למנות את חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק כמנכ"לית המשרד - כך נודע היום (שלישי) לוואלה!. מארק כיהנה כחברת כנסת מטעם הליכוד בכנסת ה-21 וה-23 אך נבחרה במקום לא ריאלי בפריימריס האחרונים. היא נחשבת כמקורבת לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ובשבועות האחרונים שמה הוזכר גם כמועמדת אפשרית לתפקיד מזכיר הממשלה או מנכ"ל הכנסת. אקוניס החליט למנות אותה כמנכ"לית במשרדו ונכון לעכשיו מדובר במנכ"לית הראשונה שצפויה להתמנות בממשלה ה-37. המינוי של מארק יובא לאישור הממשלה בכפוף לאישור ועדת המינויים של נציבות שירות הממשלה.

מארק מחליפה בתפקידה את הילה חדד-חמלניק, מהנדסת חלל ואווירונאוטיקה ששימשה חברת צוות פיתוח כיפת ברזל.

בנה של מארק, לידור מארק, נעצר בחודש שעבר בחשד לתקיפה ואוימים על פקח עירוני שביקש לתת לו דוח תנועה. מארק בן ה-26 שוחרר בתנאים מגבילים. כמו כן, לפני כשנה הוגש כתב אישום נגדו בגין איומים על שוטרים.

אסנת מארק 22 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
תהיה המנכ"לית הראשונה שמתמנה לתפקיד בממשלה ה-37. מארק/ראובן קסטרו

בתוך כך, ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה אישרה היום את המינוי של איתמר דוננפלד למנכ"ל משרד המשפטים. דוננפלד, בן 43, שימש כיועצו הפוליטי של יריב לוין בעשור האחרון וכיהן כמשנה למנכ"ל הכנסת וכיו"ר הכנסת. דוננפלד איננו עורך דין אך ועדת המינויים אישרה את כשירותו לתפקיד.

בנוסף שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום כי היא מתכוונת למנות את משה בן זקן, ששימש כראש המטה שלה בעבר, למנכ"ל משרד התחבורה.

עוד בוואלה!

בנה של הח"כית לשעבר נעצר: "חשוד שתקף ואיים על פקח עירוני"

לכתבה המלאה
אייל זמיר בטקס חילופי סגן רמטכ"ל, מחנה רבין, תל אביב, 11 ביולי 2021. ראובן קסטרו
זמיר/ראובן קסטרו

אתמול מינה שר הביטחון יואב גלנט את האלוף (במיל') אייל זמיר לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון. זאת, לאחר שזמיר לא נבחר לרמטכ"ל הבא. הוא ייכנס לתפרידו החדש בשבועות הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר עם המנכ"ל היוצא אלוף (מיל') אמיר אשל.

"זמיר הוא מן המפקדים הטובים ביותר שצמחו בצה"ל בדור האחרון", מסר שר הביטחון גלנט, "מסלול שירותו מרשים והוא הצטיין בכל תפקידיו. היכרותי עם אייל היא ארוכת שנים, הכרתי מפקד מצטיין ומנהל איכותי - אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג. אני משוכנע כי היכרותו עם המערכת הביטחונית על כל רבדיה תאפשר לו השתלבות מהירה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully