וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעולה הראשונה של מירי רגב: ביטול הצבע הסגול שאימצה מרב מיכאלי

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 12:37

עם כניסתה לתפקיד, הודיעה הבוקר שרת התחבורה כי החלטתה הראשונה היא להנחות את כל שלוחות המשרד לשנות בחזרה את כל צבעיו בחזרה לכחול לבן. לאחר שבחרה קודמתה בסגול כצבעי הקמפיינים והפרסומים. העבודה: "מקווים שהיא תתפנה לקדם את חוק המטרו שהליכוד תקע בשנה האחרונה"

בווידאו: ח”כ מירי רגב בריאיון לטלו שלו ויקי אדמקר ביום השבעת הכנסת/ניב אהרונסון, רוני כנפו

שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב הודיעה הבוקר (ראשון) כי הורתה על כלל שלוחות משרד התחבורה להחזיר במיידי את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים - כחול ולבן. זאת במקום הצבע הסגול שאימצה קודמתה בתפקיד, יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי. הצבע שיוחלף, נבחר על ידי מיכאלי כמייצג בזמן שניהלה קמפיינים פנימיים במפלגה, ובהמשך נשאר איתה גם בתור שרה ויו"ר.

השרה הנחתה לפני מספר דקות את סמנכ"ל כוח האדם להעביר הנחיה לאגפי המשרד, חברות, תאגידים, וגופים הכפופים למשרד להחזיר לצבעיו המקוריים כחול ולבן. הדבר מתייחס לכלל הפרסומים, קמפיינים, לוגואים, תשדירי שירות ועוד של המשרד על אגפיו השונים.

הצהרת של יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי בבית המפלה בת"א 3 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
על רקע סגול. מיכאלי/ראובן קסטרו

לאחר השבעת הממשלה ביום חמישי, הודיעה רגב כי לא תקיים חילופים במשרד התחבורה אלא פגישת חפיפה בלבד עם קודמתה בתפקיד, מרב מיכאלי. זאת, בנוסף לשר המשפטים הנכנס יריב לוין שביקש לא לקיים טקס חילופים במשרד המשפטים עם השר היוצא גדעון סער אלא רק פגישת חפיפה.

טקס | חילופי שרים במשרד התחבורה. משרד התחבורה, ירושלים 14 ביוני 2021. ראובן קסטרו
יקיימו פגישת חפיפה. מיכאלי ורגב בטקס החילופים ביוני 2021/ראובן קסטרו

מיכאלי המיוצגת עם הצבע הסגול, רצה איתו עוד מאז שהחלה בקמפיינים לראשות מפלגת העבודה. לאחר שנבחרה כיו"ר העבודה, מיכאלי בחרה בסגול להיות הצבע המייצג את כלל הפרסומים והקמפיינים של המפלגה. בהמשך הצבע נשאר כבסיס הרקעים לשלטים ופרסומי משרד התחבורה.

ממפלגת העבודה נמסר: "אחרי שמירי רגב תסיים לשחק עם מניפת הצבעים, אנחנו מקווים שתתפנה לקדם את חוק המטרו שהליכוד תקע בשנה האחרונה. זה נושא אסטרטגי ראשון במעלה לטובת נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully