וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקואליציה מגנים את דברי הרב מאזוז נגד הקהילה הגאה: "אין מחלה מסוכנת משנאת חינם"

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 10:03

דבריו החמורים של הרב נגד קהילת הלהט"ב ויו"ר הכנסת אוחנה המשתייך אליה, עוררו אמש מחאה בקרב חברי האופוזיציה. חברי הקואליציה הצטרפו היום לגינויים, בהם שר התפוצות והשיוויון החברתי וח"כ עוצמה יהודית. "בין 'לא אוהבים' למניעת הזכות יש פער גדול, אנחנו לא נהיה שם"

הרב מאזוז נגד אמיר אוחנה: "השר האחראי על האסון במירון - 'נגוע במחלה'"/מערכת וואלה!

שר התפוצות והשיוויון החברתי וחבר הליכוד עמיחי שיקלי גינה הבוקר (ראשון) את דבריו של הרב מאיר מאזוז, שדיבר בתקיפות נגד מצעדי הגאווה וח"כ אמיר אוחנה, שמשתייך לקהילה הגאה. "אני מגנה בתוקף את דבריו החמורים של הרב מאזוז כנגד יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה וכנגד להט"בים. אין מחלה מסוכנת יותר משנאת חינם, ננצח רק באהבת ישראל".

הרב מאזוז, מבכירי הרבנים במגזר החרדי, תקף אתמול בחריפות במהלך שיעורו השבועי את קיומם של מצעדי הגאווה וכן את חברי הקהילה הגאה. מאזוז אמר כי "צריך להתרחק ממצעד הגאוה, כשיש מצעד כזה צריך לסגור את החלונות, ולומר לילדים 'יש כאן מצעד של בהמות הולכות על שתים'".

בדבריו הוא בהתייחס ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "וחוצפה מעל הכל, לפני שנתיים שהיה האסון במירון, אומרים שהשר שהיה אחראי (השר לבט"פ אמיר אוחנה) הוא נגוע במחלה הזאת, אז יש שאלה מה שקרה לנו? קרה, להתרחק מזה".

הרב מאיר מאזוז. כסא רחמים,
"אין מחלה מסוכנת יותר משנאת חינם, ננצח רק באהבת ישראל". הרב מאזוז/כסא רחמים

גם ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית התנגד לדבריו של מאזוז. "אני כידוע לכם, לא מתווכח עם רבנים ואני גם לא חייב להסכים איתם ולעיתים קרובות חובתי לא להסכים אותם", אמר בריאיון ל-103FM. "אני מאוד מכבד את אוחנה, מאוד תמכתי במועמדתו, אצבעי לא תורם נגד שום דבר שהוא פגיעה בזכויות הפרט, גם לא בקהילה. יש אצלנו אנשים שמאוד לא אוהבים את המצעד, אבל בין לא אוהבים למניעת הזכות יש פער גדול, אנחנו לא נהיה שם", אמר.

עוד בוואלה!

רב בכיר במגזר החרדי על אמיר אוחנה: "נגוע במחלה"

לכתבה המלאה
מצעד הגאווה, תל אביב, 10 ביוני 2022. ראובן קסטרו
מצעד הגאווה בתל אביב, ביוני/ראובן קסטרו

ח"כים מהאופוזיציה מחו נגד דבריו של הרב, בהם ח"ג גלעד קריב מהעבודה וח"כ מירב כהן מיש עתיד. "איך אפשר במשפט אחד להפיץ שנאת חינם, לחלל את זכרם של נספי אסון מירון, ולהסיר את המסיכה מעל פני הקואליציה החדשה? לרב של שר התקשורת החדש ולמושא ההתחנפות של נתניהו ודרעי הפתרונים", צייץ קריב בטוויטר.

כהן צייצה בטוויטר: "באמת התגעגענו ל'מצעד הבהמות'. זו הזדמנות נפלאה עבור ⁦‪בצלאל סמוטריץ' שארגן את 'מצעד הבהמות' ובהמשך אמר שהוא מצטער על זה, לגנות את דברי הבלע של הרב מאזוז. מה אתם אומרים, יגנה או לא יגנה?", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully