וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה שחררה תושב השטחים שנחטף והוחזק באום אל פחם במשך ארבעה ימים

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 22:48

החטיפה התבצעה ככל הנראה על רקע סכסוך בין קבלנים. החוטפים דרשו מהמשפחה כופר של מאות אלפי שקלים תמורת שחרור החטוף, גבר כבן 60. בעקבות פניית בנו של החטוף פתחה המשטרה בחקירה, במעורבות של אמצעים טכנולוגיים, לוחמי ימ"מ ויחידת משא ומתן

בווידאו: תיעוד מחטיפת הנער בג'לג'וליה/צילום: דוברות המשטרה

בתום פעילות סמויה הצליחה הערב (שבת) המשטרה לשחרר תושב השטחים שנחטף והוחזק באום אל פחם במשך ארבעה ימים. החטוף, גבר כבן 60, אותר והובא אל תחנת המשטרה והמעורבים בחטיפתו נעצרו. החשודים הם תושבי אום אל פחם. כמו כן אותרו כלי הרכב ששימשו עפ"י החשד לחטיפה. בית המשפט האריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

על פי החשד, החטיפה בוצעה על רקע סכסוך עסקי בין קבלנים. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונת בנו של החטוף, שדיווח על כך שאביו נחטף מראש העין. החוטפים דרשו ממשפחתו של החטוף מאות אלפי שקלים כתשלום כופר.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
בנו פרופיל של כל המעורבים. ניידת של משטרת ישראל/שלומי גבאי

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, תוך הפעלת כלל מערכי המשטרה המיוחדים, ובכלל זה יחידת המו"מ של אגף המבצעים, יחידת 33 ולוחמי ימ"מ, לצד פעילות סמויה מיוחדת וטכנולוגית בשת"פ יחידות נוספות.

הימ"ר עצרה וחקרה מספר רב של חשודים, בהתאם לתכנית החקירה ובליווי יחידת המו"מ שפעלה בצמוד לימ"ר מרכז. מהשלבים הראשונים של האירוע החלה בניית פרופיל של כל המעורבים בניסיון לאתר גורמים משפיעים. צוות מיוחד לנושא חטיפות החל לפעול בניסיון ליצור מגע עם מעורבים תוך הפעלת טכנולוגיה. הפעילות הביאה למעצרם של החשודים ולשחרור החטוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully